7 برابری اعتبارات فضاهای آموزشی در دولت تدبیر و امید

بیرجند(پانا)- مدیر آموزش و پرورش قائن گفت هفت برابری اعتبارات توسعه فضای آموزشی و الکترونیکی یکی از ارزشمندترین خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه عمران و آبادانی نظام تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۱۱۱۹۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
7 برابری اعتبارات فضاهای آموزشی در دولت تدبیر و امید

سید احمد للهی صبح امروز در حاشیه سی و چهارمین اجلاس روسا و مدیران آموزش‌وپرورش سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس در حال برگزاری است، اظهار کرد: دسترسی به توسعه عدالت آموزشی و اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از دیگر اقدامات مهم آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید است.

او با بیان این که قریب 20 درصد از دانش آموزان قائنی به علت عدم توسعه زیر ساخت های فناوری دسترسی به آموزش الکترونیک در فضای مجازی ندارند، عنوان کرد: دسترسی به آموزش، گام اول تحقق عدالت آموزشی محسوب می‌شود، در واقع راه رسیدن به عدالت آموزشی، مهیا کردن شرایط تحصیل برای کودکان سنین ورود به مدرسه است.

مدیر آموزش و پرورش قائن؛ با بیان این که امکان تحصیل در فضای حقیقی و مجازی برای تمامی دانش آموزان قائنی مهیا است، تصریح کرد: ارتقای مدیریت آموزشگاهی، تقویت فعالیت‌های علمی و پژوهشی معلمان، افزایش پوشش تحصیلی و عدالت آموزشی نمونه هایی از اقدامات آموزش و پرورش در خصوص تحقق عدالت آموزشی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار