رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش:

آیین تکریم و معارفه معاونین آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش برگزار شد

آب پخش(پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش گفت یکی از راهکارهای برای حرکت به سمت جلو داشتن مدیریت درون زا و بهره بردن از نسل جوان و توسعه جانشین پروری در مدیریت سازمانی است.

کد مطلب: ۱۱۱۹۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و معارفه معاونین آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه اب پخش: طی حکمی از سوی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش ضمن تکریم از سید مجتبی محمدی ، زینت نیک بین را به عنوان معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش معارفه نمودند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش در این مراسم ضمن شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ویاران باوفای ایشان عنوان داشت: یکی از راهکارهای برای حرکت به سمت جلو داشتن مدیریت درون زا و بهره بردن از نسل جوان و توسعه جانشین پروری در مدیریت سازمانی است.

اکرم پاپری ضمن تشکر از اقدامات ارزنده معاون آموزشی سابق در منطقه اضافه کرد: آموزش یعنی آماده کردن متخصصینی که آینده این کشور را به دست خواهند گرفت و اگر ما امروز در امر آموزش و پرورش کوتاهی نماییم قطعا نتیجه معکوس این عملکرد را در آینده شاهد خواهیم بود لذا باید تمام تلاش خود را جهت آیند باشکوه بریا فرزندانمان به کار ببندیم.

پاپری اظهارکرد : با تلاش های معاون اسبق آموزشی اداره آموزش و پرورش نتیجه های خوبی در امر آموزش کسب نمودیم ولی این موضوع نباید از عملکرد آموزش چیزی بکاهد و بلکه باید از همه نظر مجموعه آموزشی این اداره جهت آموزش عزم خود را جزم نموده و برای عملکرد بهتر و بیشتری وارد کارزار میدان این نبرد گردند.

او گفت : تغییر و تحول جزئی از اقدامات معمول در هر دستگاه است و این به معنای ضعف در عملکرد مسئول تودیع شده نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار