توزیع یک میلیارد ریال بسته معیشتی و نوشت افزار در مدرسه های کاشان

کاشان (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از توزیع 630 بسته معیشتی و نوشت افزار به ارزش یک میلیارد ریال در مدرسه های این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
توزیع یک میلیارد ریال بسته معیشتی و نوشت افزار در مدرسه های کاشان

علی مولایی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس در قالب مرحله دوم کمک های مومنانه، 300 بسته نوشت افزار به ارزش ۲۱۰ میلیون ریال با مشارکت هیئت ولیعصر کاشان تهیه و در مدارس این شهر توزیع شد.
وی افزود: توزیع 330 بسته معیشتی و نوشت افزار به ارزش 792 میلیون ریال در مدرسه های حمایتی، روستایی و حاشیه شهر از دیگر اقدام‌های مدیریت آموزش و پرورش کاشان در استقبال سال جدید تحصیلی بوده است.
وی تصریح کرد: مرحله سوم کمکهای مومنانه با همکاری سه جانبه با مجمع نیکوکاران مدرسه‌ساز و ستاد قرارگاه جهادی شهرستان کاشان آغاز شده که تاکنون پنج هزار دانش آموز نیازمند شناسایی شده اند که تا ۱۵ هزار نفر قابل پیش‌بینی است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان افزود: توزیع لباس رایگان یا تخفیف خرید لباس فرم مدارس، توزیع کمکهای مادی و مالی توسط مدیران مدارس از دیگر اقدام‌های مدیریت آموزش و پرورش کاشان به مناسبت بازگشایی مدارس بوده است.
مولایی گفت: با توجه به شرایط خاص حاکم بر جامعه، باید شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که دانش آموزان ما مثل سالهای قبل، سال تحصیلی را با شکوه و شادمانی آغاز کنند تا انگیزه برای تحصیل داشته باشند و خانواده ها نیز با مشکل کمتری روبرو شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار