مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور بیان کرد:

اجلاس سی و چهارم فرصتی ویژه برای تبادل افکار مدیریتی است

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به ویژگی های شاخص اجلاس سی و چهارم مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور عنوان کرد تبادل افکار مدیران تعلیم و تربیت، هم اندیشی و هم افزایی بین آنها از مهمترین ویژگی های سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور است.

کد مطلب: ۱۱۱۹۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
اجلاس سی و چهارم فرصتی ویژه برای تبادل افکار مدیریتی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت روز سه شنبه 11 شهریورماه 99 در حاشیه سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور گفت: برگزاری این اجلاس در 7 محور پیش‌بینی شده است و انتقال تجربیات و تبادل نظر بین مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور در خصوص فرآیند تعلیم و تربیت در سال تحصیلی پیش رو از اثرات مثبت برگزاری چنین نشستی است.

او با اشاره به اینکه اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور در دو روز برگزار می شود، افزود: تبیین سیاست‌ها و مأموریت‌های آموزش‌وپرورش در زیست‌بوم جدید، برنامه‌ها و اقدامات سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در زیست‌بوم جدید، برگزاری میزگردهای تخصصی در خصوص بازگشایی مدارس از جمله برنامه‌های این اجلاس سراسری خواهد بود.

در عین حال سخنرانی رهبر معظم انقلاب که از طریق ویدئو کنفرانس انجام خواهد شد از مهم‌ترین برنامه‌های این اجلاس سراسری است که در عصر روز اول انجام می‌شود و قبل از آن وزیر آموزش‌وپرورش گزارشی از عملکرد این وزارتخانه به حضور حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای ارائه می‌کند.

گفتنی است؛ در این اجلاس 1575 نفر از روسا، مدیران ارشد، مدیران کل استانی، نمایندگان ولی‌فقیه استان‌ها، علما و نمایندگان مجلس حضور دارند و خانواده‌ها و دانش آموزان می‌توانند همزمان آن را از طریق شبکه شاد مشاهده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار