استاندار زنجان: در مرحله دوم انتخابات شرایط تبلیغات متفاوت است

زنجان (پانا) - استاندار زنجان خبر داد تجربه خوبی در برگزاری انتخابات داریم از این رو برای دور دوم انتخابات مشکلی نخواهیم داشت.

کد مطلب: ۱۱۱۹۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار زنجان: در مرحله دوم انتخابات شرایط تبلیغات متفاوت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه ستاد انتخابات استان اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات را همچون مرحله اول با قدرت و اقتدار و در سلامت و امنیت کامل برگزار خواهیم کرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه به دلیل شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع کرونا، شرایط تبلیغات انتخاباتی در دور دوم انتخابات متفاوت خواهد بود، اظهار کرد: بر اساس تمهیدات انجام شده، فیلم و گفت وگویی از ۲ نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم تهیه شده که قرار است در سه نوبت از صدا و سیما پخش شود و علاوه بر این، نامزدها می‌توانند از فضای مجازی نیز برای امر تبلیغات استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله اخذ رای نیز تعداد شعبه های رای گیری را افزایش می دهیم تا تجمع در شعبه ها کمتر شود.

مقام عالی استان، ارکان انتخابات را که شامل مشارکت پذیری، سلامت، امنیت و اجرای قانون است، مهم برشمرد و افزود: دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ شهریور همزمان در ۹ استان برای ۱۱ حوزه انتخابیه شامل ۲۴ شهرستان برگزار می‌شود.

در انتخابات این دوره از مجلس در حوزه‌ انتخابیه زنجان و طارم انتخاب یکی از نمایندگان به دور دوم کشیده شده است و در حوزه انتخابیه زنجان و طارم مهدی باقری و نبی‌الله محمدی با هم رقابت خواهند کرد.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از مردم و هیات های مذهبی استان برای رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم محرم، گفت: مردم استان زنجان لبیک عملی به فرمایش رهبر معظم انقلاب گفتند.

وی با بیان اینکه امسال یوم العباس در زنجان نمودی از همکاری بین مدیریت اجرایی استان و هیات های مذهبی بود، افزود: رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در ایام محرم ثابت کرد که مردم زنجان نظم پذیر و قانونمند هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار