همراه با بازگشایی مدارس تمام دانش‌آموزان در فارس از آموزش بهره‌مند خواهند شد

۹۸ درصد مدارس فارس به اینترنت مجهز شده‌اند

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس از برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی عموم دانش‌آموزان در نقاط مختلف استان از آموزش با توجه به دسترسی، بضاعت و امکانات در اختیار دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
همراه با بازگشایی مدارس تمام  دانش‌آموزان در فارس از آموزش بهره‌مند خواهند شد

فرهاد اسماعیلی در یکصدو سی و نهمین جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان فارس، با اشاره به بازگشایی مدارس در 15 شهریورماه 99، گفت: آموزش‌وپرورش فارس برای بازگشایی مدارس در وضعیت‌های مختلف بهداشتی شامل وضعیت سفید، زرد و قرمز آمادگی دارد تا بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا اقدام کند.

او ادامه داد: در صورتی‌که در وضعیت قرمز قرار داشته باشیم همه آموزش‌ها باید به‌صورت مجازی انجام شود و در وضعیت زرد نیز تلفیقی از آموزش مجازی و حضوری خواهد بود.

وی افزود: در وضعیت زرد دانش‌آموزان علاوه بر حضور در کلاس‌های آموزش مجازی برای بخشی از دروس خود، در برخی از کلاس‌ها نیز بر اساس تقسیم‌بندی، به‌صورت زوج و فرد و در تعداد کمتر، با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی به‌صورت حضوری شرکت خواهند کرد.

اسماعیلی با اشاره به زیرساخت‌های آماده‌شده برای شروع سال تحصیلی در شهریور 99، گفت: در زمینهٔ تولید محتوای آموزشی معلمان فارس تقریباً در شرایط آمادگی کامل هستند و مدیران مدارس و ادارات نیز با توجه به پایش انجام‌ شده برای شروع سال تحصیلی جدید آماده هستند.

او افزود: با توجه به تفاهم‌نامه انجام‌ شده با وزارت ارتباطات و پیگیری‌های خوب استاندار فارس، تاکنون 98 درصد مدارس فارس به اینترنت مجهز شده‌اند و با هماهنگی به‌عمل‌آمده با صداوسیمای استان، آموزش از طریق این رسانه ملی و استانی نیز پی‌گیری خواهد شد و در کنار همه این موارد، تولید محتوای خودآموز نیز برای دانش‌آموزانی که به هیچ‌کدام از این امکانات دسترسی ندارد تهیه‌شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار