مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

سند تحول بنیادین آموزش مبنای اصلی تمامی برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش است

کرمان(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان عنوان کرد سند تحول بنیادین آموزش، مبنای اصلی تمامی برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۱۱۹۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین آموزش مبنای اصلی تمامی برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، بهرام امیری در حاشیه اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس در حال برگزاری است توجه به جذب مشارکت های مردمی، اجرای طرح ملی آجر به آجر، راه اندازی شبکه شاد و طراحی و تدوین بسته های تحولی را از مهمترین اقدامات دولت تدبیر و امید در آموزش و پرورش دانست.
وی با بیان اینکه بر اساس پژوهش های انجام شده بیش از ۷۰ درصد هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش جذب بازار کار شده اند گفت: توجه به هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش ضرورتی انکار ناپذیر در راستای مهارت آموزی و ایجاد اشتغال پایدار در جامعه است.
امیری با اشاره به اجرای طرح آموزش همراه با تولید در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش از تولید روزانه بیش از دو هزار ماسک و لباس یکبار مصرف پزشکی در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش تحت پوشش ناحیه یک کرمان خبر داد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان گفت: در راستای آشنایی کادر اجرایی مدارس، دبیران و آموزگاران با تولید محتوای الکترونیکی از ابتدای سال ۹۹ تاکنون بیش از ۸۰ هزار نفر ساعت دوره ضمن خدمت در این ناحیه برگزار شده است.
بهرام امیری با اشاره به ارتباط مستقیم بیش از نیمی از مردم با آموزش و پرورش گفت: باید در نظام تعلیم و تربیت برای افزایش اعتماد عمومی و ارتقای جایگاه فرهنگیان برنامه ریزی شود.
بر پایه این گزارش اجلاس روسای ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس به مدت دو روز در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار