مرعشی: سیاست خارجی دولت موفق بوده است

خروج آمریکا از برجام مبتنى بر تصور نادرست این کشور از "افکار عمومی ایران، استحکام نظام جمهوری اسلامی و اقتصاد ایران" صورت گرفت و نتوانست هدف امریکا را تأمین کند

تهران (پانا) - دومین نشست مشترک شورای مرکزی حزب جوانان ایران اسلامی با نمایندگان استانی حزب با هدف تبادل نظر درخصوص راهبرد اصلاح‌طلبان براى١٤٠٠ به صورت مجازی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مرعشی: سیاست خارجی دولت موفق بوده است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری پانا در این جلسه مجازى پس از ارائه گزارش محمد خونچمن، دبیرکل حزب از جلسات اخیر شوراى هماهنگى جبهه اصلاحات و کمیته‌هاى سیاسى و استان‌هاى آن، اعضاى حاضر به بحث و تبادل نظر درخصوص شرایط جارى سیاسى کشور و گزینه‌هاى پیش رو در سال ١٤٠٠ پرداختند.

در ادامه جلسه میهمان ویژه نشست، مهندس سیدحسین مرعشی به ارائه تحلیل خود از شرایط جارى اصلاح‌طلبان و نیز انتخابات سال 1400 پرداخت و وظیفه احزاب و فعالان سیاسى را "سیاست‌ورزى" براى تغییر فضاى حاکم بر جامعه و نه انفعال در برابر آن خواند.

این عضو ارشد حزب کارگزاران همچنین درخصوص عملکرد دولت روحانی تاکید کرد: «سنجش این عملکرد باید متناسب با شرایط داخلى و خارجى کشور صورت گیرد.»

وى سیاست خارجی دولت را موفق دانست ولى با این حال اذعان کرد: «خروج آمریکا از برجام مبتنى بر تصور نادرست این کشور از "افکار عمومی ایران، استحکام نظام جمهوری اسلامی و اقتصاد ایران" صورت گرفت و نتوانست هدف امریکا را تأمین کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار