سعادتمند: حرف‌های فرهاد مجیدی حقیقت ندارد؛ او باید به کمیته انضباطی بیاید

تهران (پانا) - مدیرعامل استقلال به اظهارنظرهای مطرح شده توسط فرهاد مجیدی در متن اینستاگرامی استعفایش پاسخ داد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
سعادتمند: حرف‌های فرهاد مجیدی حقیقت ندارد؛ او باید به کمیته انضباطی بیاید

روز گذشته فرهاد مجیدی در کمتر از 24 ساعت پس از دربی تهران با انتشار پست اینستاگرامی و مطرح کردن انتقاداتی تند از مدیرعامل استقلال، از سرمربیگری این تیم استعفا کرد.

احمد سعادتمند که امروز به برنامه ورزش و مردم از شبکه یک صدا و سیما رفته است در ابتدای اظهاراتش پس از اینکه استعفا دادن در اینستاگرام را غیرحرفه‌ای دانست، از ادامه کار فرهاد مجیدی در استقلال خبر داد اما تاکید کرد که مجیدی تا پایان لیگ قهرمانان آسیا سرمربی استقلال است ولی باشگاه درباره سرمربی فصل آینده براساس قواعد حرفه‌ای حق دارد درباره نیمکت تیم تصمیم بگیرد.

در بخش دوم حرف‌هایش پاسخ انتقادات سرمربی مستعفی استقلال را داد. مدیرعامل استقلال تاکید کرد که فرهاد مجیدی براساس قوانین انضباطی باشگاه استقلال باید بابت پست اینستاگرامی‌اش پاسخگو باشد و باید به کمیته انضباطی باشگاه بیاید.

سعادتمند در بخش دیگری از اظهاراتش پس از اینکه از رفتارهای فرهاد مجیدی با مدیرعامل باشگاه گلایه کرد، انتقادات مطرح شده توسط مجیدی حقیقی ندانست و درباره اینکه مجیدی گفته است 2 ماه پیش لیست خرید خود را به باشگاه داده، این موضوع را به طور قاطع رد کرد و گفت که اصلا فرهاد مجیدی به او برای تمدید قرارداد و خریدهای جدید لیست نداده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار