برگزاری مانور بازگشایی مدارس سراسر استان یزد

یزد(پانا)-معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان یزد اعلام کرد مانور بازگشایی مدارس طبق دستورالعمل وزارتی بازگشایی مدارس، ۱۰ شهریور برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۸۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مانور بازگشایی مدارس سراسر  استان یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، سیدعلی کارآموز گفت: مانور بازگشایی مدارس در راستای پروژه مهر و به منظور بررسی میزان آمادگی مدارس جهت استقبال از سال تحصیلی 1400-1399 دهم شهریور 1399 در سطح مدارس استان برگزار می‌شود.

دبیر ستاد پروژه مهر استان یزد با اشاره به بازگشایی مدارس با حفظ پروتکل‌های بهداشتی، گفت: در این خصوص اولین و مهمترین اصل برای آموزش و پرورش حفظ و تامین سلامت و بهداشت دانش آموزان است.

وی با اشاره به ابلاغ شیوه‌نامه بازگشایی مدارس از طریق وزارت، این شیوه‌نامه را مبنای عمل واحد‌های اداری و آموزشی برای آغاز سال تحصیلی جدید عنوان کرد و گفت: رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق ضمن تعامل مستمر با مدیران مدارس و برگزاری جلسات، نسبت به توجیه مجموعه اقدام و پیام‌های لازم به فرهنگیان و اولیاء دانش آموزان منتقل شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان با بیان اینکه برای بازگشایی مدارس در 15 شهریورماه سه وضعیت سفید ،زرد و قرمز پیش‌بینی شده است اظهار کرد: مدیران مدارس بر اساس وضعیت سه گانه سفید، زرد و قرمز نسبت به تدوین برنامه هفتگی و تصویب آن در شورای مدرسه اقدام کنند و برنامه‌های تدوین شده را دانش‌آموزان به خانواده‌ها نیز اطلاع‌رسانی کنند.

وی در پایان گفت: مدارس طبق دستورالعمل وزارتی و با رعایت دستورالعملهای بهداشتی از 15 شهریور بازگشایی می شوند که آموزش به سه صورت حضوری، مجازی و ترکیبی است که برگزاری کلاس‌ های درس در مناطق با وضعیت قرمز بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا غیر حضوری است.

با توجه به 3حالت سفید-زرد وقرمز مدارس بصورت حضوری-ترکیبی و غیرحضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مدارس فعالیت خود را از 15 شهریور آغاز می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار