رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان:

پیشتازان هرمزگان فعال در پویش روضه های خانگی

هرمزگان(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان اعلام کرد پیشتازان هرمزگان در پویش روضه های خانگی به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) شرکت کرده و فعال هستند.

کد مطلب: ۱۱۱۸۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
پیشتازان هرمزگان فعال در پویش روضه های خانگی

اسماعیل خرامیده رئیس سازمان دانش آموزی با اعلام این مطلب که همواره مربیان و پیشتازان استان هرمزگان در پویش هایی که در این ایام به وجود آمده حضوری فعال و پر رنگ داشته اند گفت: ابتدا ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را خدمت یکایک طلایه داران عرصه تعلیم و تربیت عرض تسلیت و تعزیت داشته و اعلام می کنم. مربیان پیشتاز و دانش آموزان این استان همانطوری که در سایر پویش هایی که تاکنون اجرا شده بود حضوری فعال داشتند، در پویش روضه های خانگی نیز فعالانه حضور چشمگیری دارند.

وی افزود: پس از هماهنگی های به عمل آمده با مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستان ها و مناطق استان به صورت مجازی مقرر شد مسئولین شهرستان ها نیز از طریق مربیان و حتی مستقیم با دانش آموزان نسبت به تشویق آنان جهت شرکت در این پویش هماهنگی لازم به عمل آورده شود.

خرامیده در ادامه خاطر نشان کرد: تا کنون بیش از ۵۰ مورد شامل؛ عکس، فیلم، دلنوشته و کلیپ که در این خصوص تهیه شده به سازمان دانش آموزی استان ارسال شده که سازمان نیز جهت بارگذاری در شبکه شاد ارسال کرده است.

رئیس سازمان دانش آموزی استان هرمزگان در پایان گفت: پیشتازان هرمزگان در پویش های مختلفی از جمله "با توکل به خدا کرونا را شکست می دهیم"، "نه به سیزده بدر" ، "در خانه می مانیم"، "منم یک حاج قاسم دیگر"، "من ماسک می زنم" و "روضه خانگی" حضوری پر رنگ داشتند که این اقدام باعث ترویج اندیشه های مثبت در بین دانش آموزان و اولیا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار