مانور بازگشایی مدارس آموزش و پرورش منطقه 8

تهران (پانا) -مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه8 در بازدید از مانور بازگشایی مدارس منطقه 8 از دسترسی تمام دانش آموزان این منطقه به آموزش مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مانور بازگشایی مدارس آموزش و پرورش منطقه 8

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 8 شهر تهران، روز چهارشنبه مورخ 1399/6/5 مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 به همراه گلاره کوشا، معاون مقطع متوسطه و شورای معاونین منطقه از روند اجرایی مانور بازگشایی مدارس منطقه 8 بازدید به عمل آورد و نواقص و مشکلات آنها را بررسی کرد.

در این بازدید مدیر آموزش و پرورش منطقه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران و همه عوامل اجرایی مدارس و با بیان اینکه امسال ۱۵ شهریور ماه مدارس منطقه 8 به صورت رسمی بازگشایی خواهند شد، افزود: هدف از برگزاری مانور بازگشایی، ایجاد شور و نشاط، تقویت نقاط قوت و رفع نواقص و کمبود‌های احتمالی در مدارس و آمادگی برای شروع سال تحصیلی جدید است.

مینو زمان از بررسی وضعیت دسترسی تمام دانش آموزان منطقه به آموزش مجازی خبر داد و افزود: برنامه های مختلفی متناسب با امکانات و شرایط دانش آموزان در آموزش و پرورش منطقه با محوریت مدرسه طراحی شده و همزمان با بازگشایی مدارس اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه سلامتی دانش آموزان و همکاران فرهنگی خط قرمز آموزش و پرورش منطقه 8 در بازگشایی مدارس است بر ضد عفونی روزانه مدارس و رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار