دبیرخانه بازنگری طرح جامع گردشگری استان اردبیل تشکیل شد

اردبیل (پانا)- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: دبیرخانه بازنگری طرح جامع گردشگری استان راه اندازی می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۱۸۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
دبیرخانه بازنگری طرح جامع گردشگری استان اردبیل تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل ،صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در جلسه پیگیری روند بازنگری طرح جامع گردشگری اردبیل گفت: با توجه به اهمیت بازنگری طرح جامع گردشگری و لزوم تعریف پروژه‌های پیشران و دستیابی به نتایج عملیاتی در راستای توسعه گردشگری جلسات پیگیری فرایند بازنگری طرح این طرح به صورت مستمر با حضور نمایندگان جهاد دانشگاهی به عنوان مجری طرح برگزار می‌شود.

او از راه اندازی دبیرخانه بازنگری طرح جامع گردشگری استان خبر داد و افزود: در راستای عملیاتی شدن طرح، دبیرخانه مربوطه در محل جهاد دانشگاهی تشکیل و جلسات متعدد با گروه‌های هدف برگزار و نامه‌نگاری‌ها در راستای تجمیع آمار و اطلاعات لازم با محوریت استانداری انجام شده است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بیان کرد: براساس هدفگذاری‌های انجام‌شده برای تسریع امور از ظرفیت سمن‌های فعال در حوزه گردشگری و دیگر تشکل‌های مردم‌نهاد نیز استفاده خواهد شد.

فرشی افزود: با توجه به اهمیت انتقال داده‌های گردشگری، ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های این حوزه به بستر اینترنت و توسعه گردشگری الکترونیک، اتاق فکر گردشگری با محوریت موضوع بازنگری طرح جامع گردشگری تشکیل و به صورت پیوسته از ایده‌های متخصصان و کارشناسان این حوزه بهره‌مند خواهیم شد.

او با بیان اینکه به ابتکار معاونت گردشگری تقویم جلسات تخصصی اتاق فکر گردشگری با محوریت بازنگری طرح تدوین و از روز‌های آینده عملیاتی خواهد شد، تصریح کرد: طرح جامع گردشگری که در سال ۷۸ به اتمام رسیده و در حال حاضر نیاز به بازنگری دارد، در حال آسیب‌شناسی است تا نقاط ضعف طرح در پروسه بازنگری اصلاح و نقاط قوت تقویت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار