اجرایی شدن طرح کارت اعتباری صندوق ذخیره فرهنگیان تا اواخر پاییز در کل کشور

تهران (پانا) - مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان به تشریح آخرین وضعیت اجرایی شدن کارت اعتباری صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۱۸۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرایی شدن طرح کارت اعتباری صندوق ذخیره فرهنگیان تا اواخر پاییز در کل کشور

به گزارش میزان، مهدی نیکدل به تشریح آخرین وضعیت اختصاص کارت اعتباری به جامعه فرهنگیان از سوی صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخت و گفت: این مساله از جمله امتیازاتی که صندوق برای اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان در نظر گرفته شده است و تاکنون برای استان‌های مرکزی، سمنان، اصفهان و قزوین این مساله به صورت پایلوت در آن در نظرگرفته شده است. ما در نظر داریم که این مساله را تا سه چهار ماه آینده برای همه شهر‌های کشورمان اجرایی کنیم.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان خاطرنشان کرد: تمامی افرادی که بتوانند کد کسر حقوق از وزارت آموزش و پرورش دریافت کنند، می‌توانند در این صندوق عضویت داشته و از تسهیلات آن استفاده کنند.

نیکدل خاطرنشان کرد: ما از اولین روزی که در صندوق حضور یافتیم، اعلام کردیم که آرزوی ما این است که یک کارت اعتباری ده میلیون تومانی را در جیب تمامی فرهنگیان قرار دهیم که اگر به مشکلی برخورد، بتواند از آن استفاده کند.

وی ادامه داد: این مساله تاکنون به سقف ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است که بر اساس اعتبارسنجی معلمان این مساله به آنان تخصیص می‌دهیم و تاجایی که حقوق این افراد راه بدهد، ما این مساله را به آنان پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان به سوال دیگری در خصوص اینکه اگر فردی تا قبل بازنشستگی عضو این صندوق نبوده است و حالا تصمیم به استفاده از این تسهیلات گرفته است، پاسخ داد و گفت: برای این افراد استفاده از تسهیلات صندوق غیرممکن است مگر اینکه هیات امنا در این خصوص تصمیم‌گیری کند.

نیکدل در پایان تاکید کرد: مساله‌ای در حال رایزنی هستیم این است اگر فردی در صندوق عضویت داشته است و در نهایت با بازنشستگی از صندوق خارج شده بتواند با پرداخت قسطی به صندوق باز گردد، اما اینکه فردی از ابتدا عضو صندوق نبوده، بعید است که بتواند از تسهیلات این صندوق استفاده کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار