اعتبارات اداره کل میراث فرهنگی اردبیل به بیش از ۱۲۰۰ میلیارد ریال رسید

اردبیل (پانا)- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل اعلام کرد اعتبارات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در سال ۹۹ به بیش از ۱۲۰۰ میلیارد ریال رسید.

کد مطلب: ۱۱۱۸۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اعتبارات اداره کل میراث فرهنگی اردبیل به بیش از ۱۲۰۰ میلیارد ریال رسید

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در جلسه بررسی اعتبارات سفر ریاست جمهوری، ابلاغی و استانی میراث‌فرهنگی اردبیل گفت: امسال شاهد جهش در اختصاص اعتبارات از محل‌های سفر ریاست جمهوری ، اعتبارات ابلاغی و استانی به این اداره‌کل هستیم به طوری که بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سال ۹۹ به اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اختصاص یافته است.

او افزود: از این میزان اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال از محل سفر رئیس جمهور با تخصیص صد درصدی است که برای جاده‌های دسترسی مناطق گردشگری در سطح استان هزینه می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با بیان اینکه ۳۷۰ میلیارد ریال نیز با تخصیص صد درصدی از محل جهش تولید برای زیرساخت‌های گردشگری اختصاص یافته است، گفت: برای پروژه‌های حوزه میراث‌فرهنگی نیز از محل اعتبارات سفر رئیس محترم جمهور ۳۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

فلاحی با اشاره به اختصاص اعتبارات از محل استانی و ابلاغی بیان کرد: در مجموع با وجود محدودیت‌های اعتباری دولت، اما جای مباهات است که امسال بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار به این اداره‌کل اختصاص یافته و این امر بیانگر تبیین اهمیت طرح‌ها و پروژه‌های این اداره‌کل است.

او با اشاره به شعار اردبیل بر قله گردشگری کشور گفت: این شعار با اقدامات انجام‌شده رو به عملیاتی شدن می‌رود و در راستای تحقق این شعاردر سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای در سطح استان صورت گرفته که با هزینه‌کرد اعتبارات اختصاصی شاهد توسعه هر چه بیشتر این بخش خواهیم بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با قدردانی از استاندار اردبیل در راستای حمایت ویژه از بخش گردشگری استان افزود: گردشگری یکی از محور‌های اصلی توسعه استان قرار گرفته و برای رونق این بخش پروژه‌ها و طرح‌های مختلفی اجرا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار