شایعه نگران‌کننده برای فرهاد مجیدی؛ پنجره نقل و انتقالات استقلال باز نمی‌شود

تهران (پانا) - شایعاتی به گوش می‌رسد که به رغم پرداخت بدهی یکی از بازیکنان خارجی استقلال، پنجره این تیم همچنان بسته است.

کد مطلب: ۱۱۱۷۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
شایعه نگران‌کننده برای فرهاد مجیدی؛ پنجره نقل و انتقالات استقلال باز نمی‌شود

بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، کابوسی است که طی سال‌های اخیر سراغ فوتبال ایران آمده و هر چند وقت یکبار بر سر هواداران تیم‌های مطرح ایرانی می‌آید. فاجعه‌ای که عامل اصلی آن ناکارآمدی مدیران در روند جذب بازیکنان خارجی و عدم توانایی باشگاه‌ها در پرداخت حقوق این بازیکنان است و زمانی عمق آن مشخص می‌شود که مدیری که فاجعه را رقم زده، باشگاه را ترک کرده و البته تا به امروز هم هیچ کدام از مدیرها پاسخگوی این خریدها و ناتوانی در پرداخت معوقات نبوده‌اند.

موضوع بسته شدن پنجره نقل و انتقالات برای دو تیم پرهوادار تهرانی همانطور که گفته شد موضوع عجیب و جدیدی نیست و به نظر می‌رسد که فعلا باید هواداران این تیم به اخبار مبنی بر بسته شدن پنجره عادت کنند، به عبارت دیگر آن قدر عمق ناتوانی مدیران روی کار آمده در پرسپولیس و استقلال بالاست که جمع شدن پرونده‌هایی که تا به امروز مطرح شده‌‌اند مدت‌ها زمان خواهد برد.

روز گذشته کانال رسمی باشگاه استقلال با انتشار خبری مدعی شد که این باشگاه طلب 200 هزار دلاری بویان نایدنوف را پرداخت کرده تا خطری از جانب این بازیکن باشگاه استقلال را تهدید نکند.

اما ساعتی پس از انتشار این خبر، حامد افضلی مدیر سابق روابط بین‌المللی باشگاه استقلال در توئیتر به این خبر واکنش نشان داد و گفت پنجره استقلال بسته شده و بعید است تا قبل از پایان مهلت ثبت نام لیگ قهرمانان باز شود مگر اینکه وکیل این بازیکن به سرعت موضوع را به فیفا منتقل کرده باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار