برگزاری نشست هم اندیشی معاونان پرورشی مناطق نوزده گانه تهران

تهران (پانا) - نشست هم اندیشی معاونان پرورشی مناطق نوزده گانه شهر تهران بصورت ویدئو کنفرانس با حضور مددی، مشاور وزیر آموزش و پرورش، مجتبی ولی پوری، معاون پرورشی اداره کل شهر تهران و ابوالقاسم حدادی، معاون پژوهش اداره کل شهر تهران با موضوع بررسی برنامه سالانه معاونت پرورشی اداره کل شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست هم اندیشی معاونان پرورشی مناطق نوزده گانه تهران

مجتبی ولی پوری، معاون پرورشی شهر تهران در ویدئو کنفرانسی که با معاونان پرورشی مناطق نوزده گانه داشت با اشاره به محدودیت نیروی انسانی در حوزه پرورشی گفت: در امور پرورشی باید جایگاه مدیر مدرسه را جدی بگیریم. زیرا در پیشبرد اهداف پرورشی در کف مدرسه بیشترین تاثیرگذاری را دارند.

وی افزود: با توجه به ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین برنامه های حوزه پرورشی تعریف شده است و در اداره کل و کف مدرسه درحال اجراست.

ولی پوری با اشاره به اینکه برنامه سالانه معاونت پرورشی در راستای سند تحول بنیادین تعریف شده است از توجه به مربیان پرورشی و فعالیت های آنها در ایام تعطیلات کرونا سخن گفت.

حدادی: هدف از برنامه های سالانه انسجام در کف مدرسه است

همچنین ابوالقاسم حدادی، معاون پژوهش اداره کل شهر تهران در این نشست گفت: به دنبال برنامه سالانه وزارت آموزش و پرورش، شهر تهران در قالب کارگاه ها و کارگروه ها تشکیل شد و برنامه های سالانه تقدیم شد.

وی افزود: باید برنامه منطقه و برش منطقه ای سالانه تدوین شده باشد. هدف انسجام در برنامه ها و فعالیت های انجام شده در مدارس است.

وی افزود: از این طریق مشخص می شود مدیران چه باید بکنند و برنامه عملیاتی مدرسه مشخص می شود.

در ادامه نشست برخی معاونان پرورشی که روسای کمیسیون ها هستند، بعد از شنیدن سخنان مددی، مشاور وزیر در سند تحول به بیان نکات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار