فراخوان اجرای اولویت های پژوهشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی

تبریز(پانا) - اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در راستای تحقق اهداف توسعه ورزش و امور جوانان و اعتلای فرهنگ پژوهش و مطالعه و به منظور ارائه راهکار در جهت رفع مسائل و مشکلات ورزش و جوانان استان از کلیه پژوهشگران موسسات علمی پژوهشی، اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مراکز دانشگاهی جهت اجرای طرح های پژوهشی خود دعوت به همکاری می نماید. علاقه ­مندان می توانند موضوع مورد نظر خود را از میان اولویت های پیوستی و بر اساس ضوابط ذیل انتخاب نموده و نسبت به تهیه و ارائه طرح نامه پژوهشی مربوطه اقدام نمایند.

کد مطلب: ۱۱۱۷۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان اجرای اولویت های پژوهشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی

اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در راستای تحقق اهداف توسعه ورزش و امور جوانان و اعتلای فرهنگ پژوهش و مطالعه و به منظور ارائه راهکار در جهت رفع مسائل و مشکلات ورزش و جوانان استان از کلیه پژوهشگران موسسات علمی پژوهشی، اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مراکز دانشگاهی جهت اجرای طرح های پژوهشی خود دعوت به همکاری می نماید. علاقه ­مندان می توانند موضوع مورد نظر خود را از میان اولویت های پیوستی و بر اساس ضوابط ذیل انتخاب نموده و نسبت به تهیه و ارائه طرح نامه پژوهشی مربوطه اقدام نمایند.

1- پژوهشگران و همکاران اصلی طرح بایستی حداقل دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و ترجیحاً از اعضای هیات علمی باشند.

2- اولویت با پژوهشگرانی است که رشته و گرایش تحصیلی آنها با موضوع پژوهش مرتبط باشد.

3- مجریان باید دارای حسن سابقه علمی-پژوهشی بر اساس مدارک و مستندات باشد.

4- مجری نبایستی از کارمندان شاغل در دستگاه های دولتی باشد.

5- با پژوهشگرانی که پیشنهادنامه آنها پس از طی مراحل داوری و تایید پژوهش اداره کل حائز بالاترین امتیاز گردد در صورت تامین اعتبار مالی مربوطه برابر مقررات قرارداد منعقد خواهد شد.

6- برای تدوین طرح نامه پژوهشی لازم است از فرم طرح پژوهشی استفاده شود. پیشنهادات در قالب های متفاوت مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

7- اصل فرم پژوهشی به پیوست ارائه می گردد و پژوهشگران می توانند با دانلود پروپوزال اقدام نمایند (لازم به ذکر است تمامی بندهای پروپوزال و جداول انتهای آن بایستی بصورت دقیق و کامل تکمیل گردد. هرگونه نقص در تکمیل موارد مندرج در پروپوزال منجر به حذف طرحنامه از فرآیند داوری خواهد گردید).

8- مهلت ارسال پروپوزال تا تاریخ 20/06/99 می باشد.

9- پژوهشگران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32843379 دفتر مطالعات و پژوهش اداره کل تماس حاصل فرمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار