فرماندار فیروزه در نشست خبری مطرح کرد:

با احداث پنج بند خاکی از سال 98 تاکنون، شهرستان فیروزه در حوزه ساماندهی آب های روان متحول شده است

فیروزه(پانا)- فرماندار فیروزه در نشست خبری با اصحاب رسانه از بهره برداری 64 پروژه در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
با احداث پنج بند خاکی از سال 98 تاکنون، شهرستان فیروزه در حوزه ساماندهی آب های روان متحول شده است

ابوالفضل حکیم پور؛ فرماندار فیروزه در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر به ارائه گزارشی از طرح های قابل بهره برداری و کلنگ زنی در این هفته پرداخت.

وی در ابتدا از افتتاح سالن ورزشی روستای سلیمانی با حضور رخشانی مهر؛ معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی کشور خبر داد و ادامه داد: شاخص برخورداری راه های شهری و روستایی شهرستان تاکنون نود و نه درصد بوده که با افتتاح راه روستایی روستای احمدیه، تنها راه روستایی باقیمانده شهرستان فاقد آسفالت، مسیر روستای فیض آباد است که تا دوسال آینده انجام شده و شاخص برخورداری این شهرستان به صد در صد خواهد رسید که بالاتر از شاخص استانی است.

حکیم پور ضمن خبر از افتتاح راه دسترسی مناسب آسفالته از روستای معدن به محل معدن فیروزه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان، ادامه داد: به مناسبت هفته دولت از فراهم شدن شانزده بسته بالگردی در حوزه امداد و نجات به ویژه در نقاط کور شهرستان که تمهید شده است، نیز خبر داد.

عالی ترین مقام دولت در شهرستان در حوزه مخابرات افزود: با اسقرار دکل های بی تی اس برای نخستین بار مردم روستای فیض آباد که از ابتدای گسترش تلفن همراه امکان استفاده و آنتن دهی در این روستا وجود نداشت، از این هفته این امکان مهم برای آنها ایجاد شده است.

وی ادامه داد: خط انتقال آب از سد بار به شهرستان فیروزه با حجم یک میلیون متر مکعب افتتاح خواهد شد که این امر فیروزه را به عنوان نخستین شهرستان در منطقه که از آب تصفیه شده بهره مند می شود مطرح می کند.

حکیم پور؛ مهمترین کار فرهنگی شهرستان را که با کمک مجمع مشورتی زنان صورت گرفته،لزوم فرهنگ سازی و اجرای برنامه های موثر در خصوص ارتقا آگاهی اولیا و با هدف اصلاح فرهنگ کودک همسری در روستای گرماب بزرگ به عنوان پایلوت خبر داد که روند کاهشی قابل قبولی در این خصوص به ثبت رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار