افتخار آفرینی دانش آموز جمی در مسابقات کشوری

جم(پانا)_ مدیر آموزش و پرورش جم از کسب رتبه برتر کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری توسط دانش آموز این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
افتخار آفرینی دانش آموز جمی در مسابقات کشوری

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، خلیل نیکخواه با ابراز خرسندی از این افتخار آفرینی، اظهار کرد : با اعلام نتایج سی و هشتمین دوره این جشنواره، محمد کاظم حسنی پور دانش آموز دبیرستان باقرالعلوم(ع) شهر جم موفق به کسب رتبه برتر در مرحله کشوری در رشته وبلاگ نویسی شد.

وی شناسایی و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان در زمینه های مختلف را از اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد و افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی هنری در امر مهارت‌آموزی و تقویت روحیه مشارکت جویی و روحیه نشاط و امید در بین دانش‌آموزان نقش مهمی دارد.

مدیر آموزش و پرورش جم از مشارکت بیش از 8 هزار و 300 دانش آموز در مسابقات مختلف حوزه پرورشی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در راستای شناسایی و رشد استعداد های دانش آموزان، این مسابقات در سطح شهرستان برگزار شد.

نیکخواه از کسب رتبه برتر استانی مسابقات فرهنگی و هنری خبر داد و افزود: با اعلام نتایج نهایی مسابقات فرهنگی و هنری، شهرستان جم با کسب 61 مقام، رتبه برتر سی و هشتمین دوره این مسابقات در استان بوشهر کسب کرد.

گفتنی است سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان کشور در پنج بخش هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، هنرهای دستی و تجسمی، آفرینش های ادبی، رسانه و فضای مجازی و ۲۸ رشته در دو گروه دختران و پسران از ۲۰ تا ۲۸ مردادماه سال جاری برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار