مدیر دانش آموزی استان کردستان به پانا خبر داد:

نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش کردستان برگزار شد

سنندج(پانا)-در آستانه سال تحصیلی جدید و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش کردستان، سومین نشست هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان در سال 99 برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۱۶۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش کردستان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان این نشست با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاون هماهنک کننده سپاه بیت المقدس کردستان، معاونین ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس، مسئولین بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس و اعضای ستاد استانی در سالن جلسات اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد .

قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در این نشست با تشکر از همکاری بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس در اجرای تفاهم نامه کمک به عمران و آبادانی مناطق محروم و روستایی در جهت توسعه و ساخت فضاهای آموزشی ، خواستار مکان یابی در اجرای طرح با همکاری آموزش و پرورش شد .

وی با اشاره به ضرورت تعمیر و مرمت واحد های آموزشی و نیاز مبرم مدارس به تعمیر و بهسازی، گفت: باید از ظرفیت این طرح برای تعمیر و مرمت مدارس و هم چنین تعمیر سرویس های بهداشتی بهره گیری شود .

آزادی پور معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان نیز در این نشست با بیان اینکه طرح های بسیج سازندگی به صورت مشارکتی اجرا می شود، اظهار داشت : در اجرای این طرح، امکانات و ماشین آلات سپاه به کمک اجرای طرح می آید .

عزیزی فر مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس کردستان نیز به تشریح تفاهم نامه کمک به عمران و آبادنی مناطق محروم و روستایی در جهت توسعه و ساخت فضاهای آموزشی پرداخت و با اشاره به سهم کردستان در اجرای آن گفت: باید از ظرفیت طرح برای احداث، مرمت و بازسازی استان به خصوص مناطق محروم استفاده کرد .

وی با بیان اینکه این طرح با بهره گیری از ظرفیت جهاد گران فرهنگی اجرا می شود، گفت: با اجرای این طرح در سطح کشور 400 واحد آموزشی یک و دو کلاسه احداث و تعداد سه هزار مدرسه نیز مرمت و بازسازی می شود که کردستان نیز سهمی از این تعداد دارد و بسیج سازندگی در راستای تعمیر سرویس های بهداشتی مدارس نیز اعلام آمادگی می کند .

در ادامه این نشست پیرامون برگزاری دوره آموزشی مربیان درس آمادگی دفاعی بحث و تبادل نظر و مقرر شد این دوره آموزشی 32 ساعته به صورت شهرستانی برگزار شود .

هم چنین اصغر عبدی فر مسئول بسیج دانش آموزی استان نیز به تشریح برنامه های چهلمین سالگرد و هفته دفاع مقدس در استان پرداخت و فضا سازی و تبلیغات محیطی، اعزام سخنران به مدارس، دیدار با خانواده های شهدا، برپایی نمایشگاه و فعالیت در فضای را از اهم برنامه های این حوزه در هفته دفاع مقدس عنوان کرد .

مومنی مسئول بسیج فرهنگیان استان در ادامه فرایند اجرایی شدن جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا را تشریح کرد و هدف از اجرای این جشنواره را کمک به دستگاه تعلیم و تربیت در شرایط کرونا عنوان کرد و با بیان اینکه در اجرای این جشنواره نقاط قوت و ضعف آموزشی مجازی شناسایی می شود، گفت: جشنواره با همکاری دانشگاه فرهنگیان در 20 محور برگزار می شود .

هم چنین در این نشست پیرامون برگزاری طرح پویش همکلاسی مهربان و دومین رزمایش همدلی و کمک مومنانه بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار