موفقیت کم نظیر دانش آموزان گیلانی

کسب 95 رتبه کشوری توسط دانش آموزان گیلانی در مسابقات فرهنگی و هنری

رشت ( پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد در مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری سال تحصیلی 99-98 با عنوان جشنواره فرهنگی و هنری فردا، دانش آموزان گیلانی توانستند 12 رتبه اول، 6 رتبه دوم، 5 عنوان سوم و 72 رتبه برتر را از آنِ خود کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۶۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب 95 رتبه کشوری توسط دانش آموزان گیلانی در مسابقات فرهنگی و هنری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جمیل عباسی غریب با اعلام این خبر اظهار کرد: در مرحله کشوری این دوره از مسابقات که به دلیل شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی برگزار شد، از مجموع 176 اثر انفرادی، 2 گروه سرود، 2 نمایشنامه خوانی، 2 نمایش صحنه ای و 9 سرود همگانی که به دبیرخانه کشوری ارسال شد، 46 دانش آموز در رشته های انفرادی و 48 دانش آموز در رشته های گروهی و یک سرود همگانی صاحب رتبه های اول تا برگزیده کشوری شدند.

وی با اشاره به رتبه های دانش آموزان گیلانی نسبت به مسابقات پارسال خاطرنشان کرد: امسال در مقایسه با سال گذشته تعداد رتبه ها 3 برابر شده اند وکسب 12 رتبه اول انفرادی توسط دانش آموزان گیلان نیز موفقیتی کم نظیر محسوب می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان در پایان اظهار کرد: به دلیل شرایط کرونایی و داوری غیرحضوری، در رشته های گروهی و همگانی اعلام رتبه برگزیده بالاترین رتبه در این رشته ها بوده که 4 گروه از گیلان موفق به کسب این رتبه شدند.

اسامی دانش آموزان گیلانی حائز رتبه در سی و هشتمین دوره مسابقات دانش آموزی فرهنگی و هنری به شرح زیر است:

https://medu.ir/portal/fileLoader.php?code=eafccda20a26116e3227711597898304

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار