عباس زاده: معاونت پرورشی گسترده ترین حوزه کاری در آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - عباس زاده، معاون پرورشی وتربیت بدنی منطقه 14،گسترده ترین حوزه کاری در آموزش و پرورش را معاونت پرورشی و تربیت بدنی می داند.

کد مطلب: ۱۱۱۴۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
عباس زاده: معاونت پرورشی  گسترده ترین حوزه کاری در آموزش و پرورش است

محمود عباس زاده در جلسه شورای پرورشی و تربیت بدنی منطقه 14 که با حضور جهانشاهی و همکاران این حوزه برگزار شد،گفت: در حال حاضر معاونت پرورشی و تربیت بدنی در مناطق با 9 اداره داخلی در اداره کل ارتباط مستقیم دارد و مجری بخشنامه ها وبرنامه های ابلاغی در این حوزه هاست.

عباس زاده افزود: با تلاش همکاران خستگی ناپذیرمان جایگاه خوبی در بین مناطق شهر تهران داریم که این جایگاه نتیجه کار تیمی، روحیه جهادی و از همه مهمتر برنامه ریزی با توجه به امکانات و شرایط موجود در همه کارشناسی های مجموعه پرورشی و تربیت بدنی است.

در ادامه جلسه سعید جهانشاهی مدیر آموزش و پرورش منطقه 14 در جمع کارشناس مسولان و کارشناسان معاونت پرورشی و تربیت بدنی ضمن تشکر از تمامی تلاش های انجام شده گفت: باید با توجه به وضعیت کشور در خصوص شیوع ویروس کرونا و مجازی بودن فعالیت مدارس، برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم و نسبت به تولید محتوای استاندارد گام برداریم.

وی افزود: با توجه به گستردگی کار پرورشی در مدارس منطقی است که نسبت به تشویق همکاران فعال حوزه پرورشی و تربیت بدنی برنامه ریزی های لازم صورت پذیرد تا همواره شاهد نشاط، شادابی و پویایی در امور تربیتی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار