نگاهی به دیدارهای مهم 18 مرداد فوتبال ایران و جهان؛ کرمان آماده جشن و پایکوبی شد

تهران (پانا) - در دیدارهای امشب فوتبال جهان، لیگ یک ایران می‌تواند دو تیم صعود کننده‌اش به لیگ برتر را بشناسد و پازل یک چهارم نهایی لیگ اروپا هم تکمیل خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
نگاهی به دیدارهای مهم 18 مرداد فوتبال ایران و جهان؛ کرمان آماده جشن و پایکوبی شد

امشب 18 مرداد 1399، 8 آگوست 2020و 18 ذوالحجه 1441، در فوتبال ایران و جهان بازی‌های مهمی در سطوح لیگ آزادگان، لیگ قهرمانان اروپا، لیگ برتر بلژیک، لیگ برتر روسیه و پلی‌آف سری آ برگزار خواهد شد و فصل جدید لیگ قهرمان هم در این شب حساس آغاز می‌شود.

فوتبال ایران در 18 مرداد 1399

بساط شادی برای کرمانی‌ها فراهم شد

هفته سی و سوم لیگ یک ایران یا به عبارت دیگر لیگ آزادگان، امشب در حالی با برگزاری 9 بازی همزمان از ساعت 20 پیگیری خواهد شد که در میان بازی‌های این هفته اوج نگاه‌ها به بالای جدول است، جایی که دو تیم مسی لیگ یک که هر دو از استان کرمان هستند در آستانه صعود به لیگ برتر قرار گرفته‌اند و می‌توانند شب شادی را برای مردم این استان رقم بزنند.

مس رفسنجان که صدرنشین لیگ یک است راهی آذربایجان غربی شده و از دیدار با تیم بالای جدولی نود ارومیه تنها به یک امتیاز نیاز دارد تا صعودش به لیگ برتر قطعی شود. اما مس کرمان بر خلاف هم نام رفسنجانی‌اش در حساس‌ترین دیدار بالای جدول در کرمان به مصاف آلومینیوم اراک حریف مستقیم لیگ برتری‌اش خواهد رفت، دیداری که اگر با 3 امتیاز برای مس تمام شود سند صعود این تیم به لیگ برتر را امضا خواهد کرد اما هر نتیجه‌ای غیر از برد کار را به هفته آخر می‌کشد. البته نباید فراموش کرد که اگر آلومینیوم بازی را ببرد، به رده دوم خواهد رسید و اینبار این تیم رسول خطیبی است که در هفته آخر شانس بالای صعود خواهد بود.

اما در بین دیگر بازی‌های امروز لیگ آزادگان، در انتهای جدول در حالی که سقوط علم و ادب تبریز به دسته دو قطعی شده، تلاش برای بقا همچنان ادامه دارد که در بین این تیم‌ها، ملوان بندرانزلی و رایکا بابل دیدار مستقیم خواهند داشت که 3 امتیاز آن به شدت دو تیم را کمک می‌کند.

برنامه دیدارهای امشب لیگ آزادگان از هفته سی و سوم

نود ارومیه - مس رفسنجان / ساعت 20

مس کرمان - آلومینیوم اراک / ساعت 20

آرمان گهر سیرجان - هوادار پاکدشت / ساعت 20

بادران تهران - سپیدرود رشت / ساعت 20

داماش گیلان - قشقایی شیراز / ساعت 20

فجر سپاسی شیراز - نیروی زمینی تهران / ساعت 20

گل ریحان البرز - علم و ادب تبریز / ساعت 20

خوشه طلایی ساوه - استقلال خوزستان / ساعت 20

ملوان بندرانزلی - رایکا بابل / ساعت 20

لژیونرهای ایرانی در 8 آگوست 2020

امشب سه تیم که لژیونرهای ایرانی را در اختیار دارند در وضعیت مشابه وارد زمین خواهند شد و هیچ کدام از بازی‌هایی که لژیونرها در آن حضور دارند را نمی‌توان مهم‌تر از دیگری ارزیابی کرد.

در انتظار اولین حضور اروپایی علیرضا بیرانوند

لیگ برتر بلژیک امشب فصل جدید خود را در حالی آغاز کرد که در هر دو بازی شب اول از هفته نخست، تیم‌هایی که بازیکن ایرانی دارند به زمین خواهند رفت. ابتدا شارلوا در خانه کلوب بروژ قهرمان فصل گذشته به میدان می‌رود که در این بازی احتمالا علی قلی‌زاده در ترکیب شارلوا خواهد بود اما یونس دلفی بازی را از روی نیمکت تماشا می‌کند. البته شارلوا کاوه رضایی را هم در لیست دارد اما به علت قراردادی که رضایی با کلوب بروژ دارد، اجازه حضور در این بازی را نخواهد داشت.

اما آنتورپ که چند روزی است علیرضا بیرانوند را در تمرینات خود می‌بیند در اولین بازی فصل باید در ورزشگاه خانگی خود به مصاف اکسل ماسکرون برود. اینکه گلر شماره یک تیم ملی فوتبال ایران در این بازی حضور خواهد داشت یا خیر هنوز مشخص نیست.

برنامه دیدارهای امشب هفته اول لیگ برتر بلژیک

لیگ برتر بلژیک؛ کلوب بروژ - شارلوا / ساعت 19

آنتورپ - اکسل ماسکرون / ساعت 21:30

ابهام بزرگ در وضعیت عزت‌الهی

اما لیگ برتر روسیه هم امشب هفته اول خود را آغاز خواهد کرد و در شب اول دو بازی برگزار می‌شود که در دومین بازی، روستوف در خانه‌ی تومبوف به میدان خواهد رفت.

سعید عزت‌الهی که پس از تجربه تلخ در بلژیک یکبار دیگر به روستوف برگشته است، در وضعیتی مبهم برای رسانه‌ها قرار گرفته است و اصلا مشخص نیست که او در لیست 20 نفره تیمش قرار خواهد گرفت یا خیر

برنامه دیدار امشب هفته اول لیگ برتر روسیه

لیگ برتر روسیه؛ تامبوف - روستوف / ساعت 20

فوتبال اروپا در 8 آگوست 2020

اما در بین دیدارهایی که در فوتبال اروپا برگزار خواهد شد، بدون شب تمام نگاه‌ها به دیدارهای پایانی مرجله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است که دو بازی حساس را پیش‌رو خواهد داشت . همچنین برای اولین بار در تاریخ در حالی که فصل لیگ قهرمانان به پایان نرسیده، فصل جدید این رقابت‌ها شروع خواهد شد. البته در کنار این بازی‌ها، مرحله نیمه نهایی پلی‌آف صعود به سری آ ایتالیا هم امشب آغاز می‌شود.

کابوس حذف روبروی چشم لیونل مسی

در بین دو دیداری که امشب به صورت همزمان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد، نگاه‌ها بیشتر به سمت اسپانیا خواهد بود، جایی که بارسلونا که در دیدار رفت با تساوی یک بر یک زمین را ترک کرده بود، باید در ورزشگاه خالی از تماشاگرش میزبان شاگردان گتوسو در تیم ناپولی باشد.

دیگر دیدار این مرحله هم در حالی بین بایرن مونیخ و چلسی برگزار خواهد شد که با توجه به برد 3 بر صفر بایرن در لندن، خیال هواداران این تیم تا حدود زیادی از صعود راحت است مگر اینکه تیم فرانک لمپارد معجزه کند و دسته به کاری بزرگ و دور از انتظار زند.

برنامه دیدارهای امشب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

بایرن مونیخ - چلسی / 23:30

بارسلونا - ناپولی / 23:30

تلاش‌های ویژه برای رسیدن به سری آ

اما در یکی دیگر از بازی‌های تاثیرگذار امشب فوتبال اروپا، دور رفت از مرحله نیمه نهایی پلی‌آف سری آ آغاز می‌شود و در اولین بازی، کیه‌وو روونا روبروی اسپینزا خواهد ایستاد تا نیمی از راه نیمه نهایی را بروند.

برنامه دیدارهای امشب مرحله دور رفت از پلی‌آف سری آ

کیه‌وو - اسپیزا / 23:30

فصل جدید لیگ قهرمانان استارت زده می‌شود

در حالی که هنوز پرونده دیدارهای فصل 2020-2019 لیگ قهرمانان اروپا بسته نشده، فصل جدید این رقابت‌ها امشب با برگزاری دو بازی از مرحله اول انتخابی در سوئیس آغاز می‌شود.

برنامه دیدار امشب مرحله اول انتخابی لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان اروپا؛ فیوری - لینفیلد / 17:30

داریتا - اینتر دی اسکلادس / 20:30

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار