رئیس سازمان دانش آموزی اعلام کرد:

آمادگی کامل دانش آموزان هرمزگانی برای انتخاب الکترونیکی مجلس و شورای دانش آموزی

هرمزگان(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان اعلام کرد دانش آموزان هرمزگان با آمادگی کامل ۱۵ مرداد ماه نمایندگان دهمین مجلس دانش آموزی و شورای دانش آموزی استان را به صورت الکترونیکی انتخاب می کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۲۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی کامل دانش آموزان هرمزگانی برای انتخاب الکترونیکی مجلس و شورای دانش آموزی

اسماعیل خرامیده صبح امروز در گفت و گو با پا نا با اشاره به اینکه برای اولین بار انتخابات مجلس دانش آموزی و شورای استان در فضای مجازی و به صورت الکترونیکی برگزار می شود گفت: تمامی تمهیدات لازم اندیشیده شده و دانش آموزان با آمادگی کامل از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه نمایندگان خود را به صورت الکترونیکی انتخاب می کنند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مواردی که در این راستا به جد مورد توجه قرار گرفت توجیه و آموزش دانش آموزان بود که ابتدا در فضای بستر شاد دو گروه به تفکیک جنسیت ایجاد و از طریق آن دو گروه ایجاد شده و عضویت دانش‌آموزان در آن گروه ها آموزش های لازم به صورت شبانه روزی صورت پذیرفت که خوشبختانه دانش آموزان و کاندیداها به آن آمادگی لازم رسیده اند که در روز انتخابات افراد توانمند را با توجه به بررسی برنامه ها و دیدگاه های آنها که در سامانه بارگذاری شده انتخاب کنند.

خرامیده در ادامه تاکید کرد: دانش آموزان بایستی جهت شرکت در فرایند انتخابات در اول صبح اقدام به این کار کرده و فرایند انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند و همچنین دانش آموزان برای اینکه بتوانند در فرآیند انتخابات شرکت کنند باید یک بار وارد سامانه شده و به سوال امنیتی پاسخ دهند.

رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان گفت: دانش آموزان توجه داشته باشند که پس از پایان انتخابات در دسترس و آنلاین باشند که چنانچه انتخابات به دور دوم کشیده شد از ساعت ۱۴ تا ۱۶ همان روز انتخابات برگزار می شود و در روز پنج شنبه ۱۶ مرداد ماه نتایج انتخابات اعلام خواهد شد.

خرامیده در ادامه با اشاره به فراهم کردن شرایط مناسب برای دانش آموزان در انتخابات اظهار کرد: تمامی شرایط برای همه دانش آموزان فراهم شده تا فیلم عکس پوستر رزومه و شعارهای انتخاباتی خود را در سامانه بارگذاری کنند و همچنین دانش‌آموزان و داوطلبانی که می خواهند در انتخابات شرکت کنند وارد سامانه شده، برنامه ها، اهداف و رزومه کاندیداها را بررسی و با آگاهی کامل نسبت به انتخاب افراد توانمند هم برای دهمین دوره مجلس دانش آموزی و هم برای شورای دانش آموزی استان اقدام کنند.

وی همچنین با توجه به اینکه در استان هرمزگان هر رای دهنده می تواند به هفت نفر رای دهد از تک تک دانش آموزان خواست تا از حداکثر حق قانونی خود استفاده کرده و با شناخت و آگاهی و تحقیق مبادرت به انتخاب کنند.

این مسئول در پایان گفت: پس از بررسی های لازم، تعداد ۱۳ نفر از دانش آموزان دختر و ۱۸ نفر از دانش آموزان پسر هرمزگان تایید صلاحیت شده و به عنوان کاندید حضور خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار