تراکتور برای خرید مهاجم مورد نظر پرسپولیس دست به کار شد

تهران (پانا) - باشگاه متمول تراکتور تبریز قصد دارد برای تقویت خط حمله‌اش در فصل جدید لیگ برتر با مهاجم مورد نظر پرسپولیس قرارداد امضا کند.

کد مطلب: ۱۱۱۲۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
تراکتور برای خرید مهاجم مورد نظر پرسپولیس دست به کار شد

تراکتور تبریز به رغم مخارج نجومی که در فصل جاری لیگ برتر انجام داد، نه تنها نتوانست به رویای قهرمانی برسد بلکه از کسب سهمیه لیگ قهمرمانان آسیا هم فاصله گرفته است و کار برای تیمی که پیش از فصل نقشه جشن قهرمانی می‌کشید، به جایی رسیده که حالا شاید برای گرفتن سهمیه آسیا جشن بگیرند.

یکی از ضعف‌های اساسی تراکتور در فصل جاری خط حمله این بود که به رغم خریدهای کهکشانی نتوانست به کار این تیم بیاید و در هفته‌های اخیر هم هافبک‌های این تیم و به طور مشخص احسان حاج‌صفی بود که بار اصلی گلزنی برای تراکتور را به دوش می‌کشید.

برای رفع ضعف خط حمله در فصل آینده لیگ برتر، مدیران تراکتور با تکیه بر ثروت مالک این تیم کار را آغاز کرده‌اند و در همین راستا شنیده‌ها از تبریز حاکی از این است که آنها برای تقویت خط حمله سراغ شهریار مغانلو مهاجم جوان پیکان رفته‌اند که فعلا صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر است.

این مهاجم 25 ساله که سابقه بازی برای پرسپولیس را هم دارد، در نیم فصل در لیست خرید پرسپولیس بود و احتمالا برای فصل آینده هم در لیست خرید یحیی گل محمدی حضور داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار