همزمان با سفر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به خاش صورت گرفت؛

تامین اعتبار برای تعمیرات اساسی مدارس تیزهوشان شهرستان خاش

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ضمن بازدید از پروژه‌های آموزشی خاش از تامین اعتبار برای تعمیرات اساسی مدارس تیزهوشان این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تامین اعتبار برای تعمیرات اساسی مدارس تیزهوشان شهرستان خاش

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر در ادامه سفر خود به سیستان و بلوچستان به شهرستان خاش هم سفر کرد و در جریان ساخت و ساز فضاهای آموزشی این شهرستان قرار گرفت.

در این بازدیدها رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در جریان ساخت و ساز مدرسه ۶ کلاسه خیری روستای اسماعیل آباد خاش قرار گرفت؛ ️این فضای آموزشی با ۶ کلاس درس و زیر بنای آموزشی بالغ بر ۸۵۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال بامشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان و خیر نیک‌اندیش محمد‌زاده در دست ساخت است.

تامین اعتبار برای تعمیرات اساسی مدرسه تیزهوشان دخترانه و بازسازی و مرمت مدرسه تیزهوشان پسرانه خاش که قدیمی‌ترین مدرسه این شهرستان است، از جمله دستاوردهای بازدید رئیس سازمان نوسازی مدارس کشوراز پروژه‌های آموزشی شهرستان خاش است.

علاوه بر آن رخشانی‌مهر از پروژه در حال ساخت مدرسه ۶ کلاسه روستای اکبر آباد خاش بازدید کرد؛ این فضای آموزشی با ۶ کلاس درس و زیر بنای آموزشی بالغ بر ۸۵۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی در دست ساخت است.

وی همچنین از پروژه در حال ساخت مدرسه خیر ساز ۶ کلاسه روستای نجف آباد خاش بازدید کرد؛ این فضای آموزشی با ۶ کلاس درس و زیر بنای آموزشی بالغ بر ۴۴۰ متر مربع با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان و هلدینگ عظام در دست ساخت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار