رئیس سازمان دانش‌آموزی شهرستانهای تهران:

دهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

تهران(پانا)-رئیس سازمان دانش‌آموزی شهرستانهای تهران گفت: انتخابات دهمین دوره مجلس دانش آموزی شهرستان های استان تهران با تمهید مقدمات  به صورت الکترونیکی درسامانه  ایترنتی ویژه،  چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
دهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

ابوالحسن قلی‌زاده با بیان این مطلب افزود: روسای شورای دانش‌آموزی مدارس در مقاطع متوسطه اول و دوم در دی و بهمن ماه به صورت حضوری در سطح مناطق حضور پیدا کردند و انتخابات در مرحله منطقه‌ای را برگزار کردند و منتخبین خود را به استان معرفی نمودند .

او ادامه داد: انتخابات در مرحله استانی را برای 5 اسفند ماه سال 98 برنامه ریزی کرده بودیم که بدلیل شیوع بیماری کرونا لغو شد و اکنون انتخابات به شکل غیرحضوری و به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

قلی‌زاده با اشاره به این که مشخصات دانش آموزان منتخب مناطق در سامانه ثبت شده تصریح کرد: به هر دانش‌آموز نام کاربری و رمز عبور اختصاص داده شده که از طریق پیامک به اطلاع آنها خواهد رسید. دانش آموزانی که داوطلب عضویت در شورای دانش‌آموزی استان و مجلس دانش آموزی هستند اعلام داوطلبی می‌کنند و در سامانه اطلاعات مورد نیاز را ثبت می‌نمایند و سپس تبلیغات خود را در قالب فیلم، عکس و متن و بارگذاری می‌کنند که از تاریخ یازدهم تا سیزدهم مرداد دانش‌آموزان می‌توانند این تبلیغات را ببینند و در روز ۱۵ مرداد با ورود به سامانه، کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

مسئول سازمان دانش‌آموزی شهرستانهای تهران با بیان این که هر دانش آموز به ۹ نفر از داوطلبین می‌تواند رای دهد، ادامه داد: در پایان چهار دانش‌آموز دختر و چهار دانش‌آموز پسر که بالاترین رای را کسب کرده باشند به عنوان نماینده دانش‌آموزان استان، به دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی معرفی خواهند شد و ۹ دانش‌آموز دختر و ۹ دانش‌آموز پسر به عنوان عضو شورای دانش‌آموزی استان برگزیده خواهند شد که اعضای شورای دانش‌آموزی استان مشاور دانش‌آموزی مدیرکل نیز خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار