286 بیمار کرونایی در بیمارستان های یزد بستری هستند

یزد (پانا)_ ابراهیم سلمانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی استان یزد، تاکید ویژه بر رعایت و حفظ سه اصل مهم کرونا یعنی ماسک زدن، حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی داشت و از مردم خواهش کرد که این سه اصل را همیشه به یاد داشته باشند تا زنجیره این ویروس قطع شود.

کد مطلب: ۱۱۱۱۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
286 بیمار کرونایی در بیمارستان های یزد بستری هستند

ابراهیم سلمانی در گفت و گو با پانا گفت: تا تاریخ 7 مرداد ماه ۲۸۶ نفر مبتلا به کرونا هستند که ۶۸ نفر از این افراد در بخش مراقبت های ویژه در بیمارستانهای سطح استان بستری شدند.
وی افزود: تمامی شهرها و شهرستان های استان در حالت هشدار قرار دارند و با وجود تاکید بر حفظ توصیه های بهداشتی مردم از رعایت این نکات غافل هستند. پیش بینی شده این بیماری تا ۱ و نیم سال دیگر در میان مردم وجود خواهد داشت. در صورت یاری ۹۰درصد از افراد در رعایت نکات بهداشتی، استان به وضعیت سابق خود دست خواهد یافت.
سلمانی اظهار کرد: مصرف ویتامین های DوC، سطح ایمنی بدن را افزایش داده و باعث مقابله بیشتر در برابر این ویروس خطرناک می شود.
او در آخر اظهار کرد: لغو برگزاری انواع مراسم های مختلف و تجمعات خانوادگی کمک بسیار زیادی به همه مردم کشور خواهد کرد و می توان تعداد مبتلایان را بدین گونه کاهش داد.
خبرنگار: پارسا قطب الدینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار