مدیرکل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد:

پروژه مهر 99 محک مدیریت در شرایط بحرانی است

کرج (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت پرو:ژه مهر 99 محک مدیریت در شرایط بحرانی است / آموزش مجازی راهبرد اصلی آموزش در سال تحصیلی آینده

کد مطلب: ۱۱۱۰۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
پروژه مهر 99 محک مدیریت در شرایط بحرانی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، سالار قاسمی در چهل و ششمین جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان که با دعوت از مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق 8 گانه استان برگزار شد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تحت تاثیر قرار گرفتن تمام برنامه ریزی های آموزش و پرورش که به نوعی منجر به خرق عادت در به کارگیری روش ها شده است پروژه مهر 99 به معنای واقعی مدیریت در شرایط بحرانی است. قاسمی افزود: برنامه ریزی ها در هیچ سالی مثل سال تحصیلی 1400-1399 نبوده است و امسال مدیریت ها در این شرایط سخت مورد محک جدی و خوبی قرار خواهد گرفت. مدیرکل آموزش و پرورش استان باتوجه به تشکیل کارگروه آموزش فضای مجازی در ستاد پروژه مهر استان البرز گفت: تمرکز و راهبرد اصلی آموزش و پرورش در سال تحصیلی آتی آموزش مجازی است و مدیران نواحی و مناطق در این خصوص اقدمات خود را باید به صورت مرتب به دبیرخانه پروژه مهر استان اعلام کنند. سالار قاسمی به بهره برداری از پروژه های جدید آموزشی پرداخت و اظهار داشت: باتوجه به اینکه آغاز سال تحصیلی از 15 شهریور خواهد بود، علیرغم تنگناهای مالی باید تمام پروژه ها به موقع تحویل آموزش و پرورش گردد که از مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق می خواهم به صورت هفتگی وضعیت پیشرفت پروژه ها را اعلام کنند تا بتوانیم در تعامل با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بدون دغدغه و به موقع فضاهای آموزشی را برای سال تحصیلی ساماندهی کنیم.
در این جلسه روسای آموزش و پرورش نواحی مناطق ۸ گانه استان گزارش اجرایی پروژه مهر ۹۹، فرآیند ثبت نام دانش آموزان و ثبت سفارش کتب درسی را ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار