رئیس دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان: تلاش ما بر کیفیت بخشی آموزش و پرورش است

زاهدان (پانا) _ رئیس دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان گفت: تلاش ما برای کیفیت بخشی آموزش و پرورش است که می‌طلبد دانشگاه و حوزه های علمیه در این زمینه همکاریهای گسترده‌ای داشته باشند.

کد مطلب: ۱۱۱۰۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان: تلاش ما بر کیفیت بخشی آموزش و پرورش است

منصور نیک پناه صبح امروز در دیدار با معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری های حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک دستگاه انسان ساز بر تولید نیروی انسانی برای کشور عزیزمان ایران اسلامی دارد.

او ادامه داد: این دانشگاه توانسته است با افزایش آمار جذب دانشجو از دو هزار نفر در سال ۹۷ به ۴ هزار نفر در سال ۹۸ و سپس به ۸۰۰۰ نفر در سال ۹۹ به رشد چشمگیر نیروی انسانی در جهت کمبود نیروی متخصص آموزش و پرورش کمک شایانی نماید.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان تصریح کرد: تلاش ما برای کیفیت بخشی آموزش و پرورش است لذا همکاری های حوزه علمیه و دانشگاه در برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجو معلمان می تواند کمک شایانی انجام دهد.

او افزود: ۲۱ رشته متفاوت در این دانشگاه متناسب با نیاز آموزش و پرورش به دانشجو معلمان اختصاص یافته است.

نیک پناه در پایان بیان کرد: شورای پژوهشی استان ها و هیئت های علمی دانشگاه فرهنگیان نیز می توانند با کمک حوزه‌های علمیه در امر برقراری ارتباط بین این دو حوزه تاثیرات بسزایی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار