مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد:

ثبت نام 263 هزار و 469 دانش آموز استان برای سال تحصیلی آینده

رشت ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد از آغاز ثبت نام دانش آموزان تا 30 تیر، در پایه های ورودی، 18 هزار و 618 نفر در پایه اول، 10 هزار و 142 نفر در پایه هفتم و 1200 نفر در پایه دهم موفق شدند ثبت نام کنند.

کد مطلب: ۱۱۰۹۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام 263 هزار و 469 دانش آموز استان برای سال تحصیلی آینده

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در نشست شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به نزدیک بودن سال تحصیلی جدید و ثبت نام 71 درصد دانش آموزان اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا برای اولین بار کارگروه بهداشت و سلامت در پروژه مهر و همچنین کارگروه آموزش مجازی به ابتکار آموزش و پرورش گیلان طراحی شده است.

وی با اشاره به بازنشسته شدن 1061 فرهنگی تا پایان شهریور خاطرنشان کرد: 258 نیروی جدید پذیرفته شده در آزمون استخدامی، 133 دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان و 44 سرباز معلم از مهر امسال جذب مدارس می شوند. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان افزود: برای ترمیم کمبود نیرو، استفاده از معلمان بازنشسته، بهره مندی از معلمان تمام وقت و استمرار خدمت معلمان از راهکارهای طراحی شده برای مهر 99 است.

رحمتی با اشاره به ضرورت تقویت آموزش مجازی در سال تحصیلی آینده اظهار کرد: در حال حاضر زیرساخت‌های ارتباطی لازم جهت اتصال اینترنت ADSL در مدارس مهیاست.

وی با اشاره به اینکه در فصل تابستان تعمیرات و تمهیدات لازم برای آغاز بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید انجام می‌شود، گفت: امسال علاوه بر تعمیرات و بازسازی پروتکل های بهداشتی نیز بیشتر در مدارس رعایت می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار