با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان؛

کارگروه کتب درسی سیستان و بلوچستان برگزار شد

زاهدان (پانا) _ مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در جلسه کارگروه کتب درسی دانش‌آموزان استان گفت از آنجایی که تخصیص و دریافت کتب درسی ، منوط به ثبت اطلاعات دانش آموزان در سامانه سناد است، اقدام به موقع این موضوع ضرورت دارد.

کد مطلب: ۱۱۰۹۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه کتب درسی سیستان و بلوچستان برگزار شد

حمیدرضا رخشانی، ضمن قدردانی از حسن نظر و تدبیر مقام عالی وزارت آموزش و پرورش در خصوص رایگان شدن کتب درسی در این استان، اظهار کرد: لزوم بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و بسترهای موجود با هدف تحقق فرآیند ثبت نام اطلاعات دانش آموزان در سامانه سناد بیش از پیش اهمیت دارد.

او با تاکید بر ضرورت هماهنگی واحدها و حوزه‌های مختلف و وحدت رویه در مسیر تحقق اقدامات لازم در این فرایند بیان کرد: معاونین آموزشی با هماهنگی حوزه فناوری اطلاعات و طرح و برنامه موضوع ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد را به صورت روزانه رصد و پیگیری کرده و نتایج حاصله را گزارش کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: یکی دیگر از اقدامات لازم در این مسیر، احصاء آمار و اطلاعات دانش آموزان به تفکیک هر مقطع با هدف دسترسی هرچه بهتر به فرایند ثبت سفارش کتب خواهد بود.

رخشانی با اشاره به شرایط حاکم بر جامعه با توجه به بیماری کرونا و پیش بینی شروع سال تحصیلی آینده پیش از موعد همیشگی، تصریح کرد: دقت نظر و حساسیت همه‌جانبه در فرایندهای گوناگون و برنامه‌های پیش‌بینی شده به ویژه در مسیر تامین به موقع کتب درسی موجب ایجاد آرامش و اطمینان خاطر در بین خانواده‌ها، دانش آموزان و همکاران خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار