استاندار اردبیل:

برای برگزاری آیین بزرگداشت روز ملی اردبیل ،باید دبیرخانه تشكیل شود

خبرگزاری پانا : استاندار اردبیل گفت :برای برگزاری هرچه باشكوه تر آیین بزرگداشت روز ملی اردبیل در سال های آینده باید دبیرخانه ای با نفرات مشخص در اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل دایر شود.

کد مطلب: ۱۱۰۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، اكبر نیكزاد در آیین بزرگ داشت روز ملی اردبیل در نگارخانه ختایی مجموعه شیخ صفی الدین اردبیلی افزود: این دبیرخانه باید در قالبی مشخص در برنامه كاری اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ثبت شود و به طور منظم تشكیل جلسه دهد.
وی اضافه كرد: دبیرخانه روز ملی اردبیل می تواند مانند سایر كارگروه ها به طور ماهیانه تشكیل جلسه داده و برنامه های خود را برای برگزاری آیین های خاص این روز طی سال های آینده تبیین كند.
استاندار اردبیل ادامه داد: از این ظرفیت بسیار خوبی كه ایجاد شده می توان حتی برای قدردانی از چهره های شاخص استانی استفاده كرد كه البته نفرات منتخب باید دارای شاخصه های منحصر به فرد باشند.
وی بیان كرد: اگر سطح برگزاری آیین گرامیداشت این روز بالا باشد، افراد و دستگاه های اجرایی برای برگزاری هرچه با شكوه تر این روز پیشقدم خواهند شد.
نیكزاد در ادامه با بیان اینكه گذشته ما باعث فخر ماست، اظهار كرد: وقتی تاریخ اردبیل را در زمینه های مختلف و از جمله زمینه های فرهنگی و مذهبی مرور می كنیم اثرات و فعالیت های صورت گرفته در آن موجبات شادی، رضایت مندی و احترام همگان می شود.
وی افزود: بر این اساس هرچه در معرفی این تاریخ و فرهنگ پربار تلاش كنیم در جهت گیری های امروز ما تاثیر خوبی خواهد گذاشت، به خصوص در چنین روزهایی كه برخی فاصله ها مشاهده می شود چنین مسایلی برای ما به مثابه هشداری عمل می كند و از این رو باید از آن به بهترین شكل ممكن بهره برداری كنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار