موضوع الزام دانش‌آموزان به پوشش مناسب در کلاس‌های مجازی تشریح شد

تهران (پانا) - مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش درباره موضوع الزام دانش‌آموزان به پوشش مناسب در کلاس‌های مجازی توضیح داد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
موضوع الزام دانش‌آموزان به پوشش مناسب در کلاس‌های مجازی تشریح شد

نورعلی عباسپور در گفت‌وگوی زنده با شبکه خبر درباره موضوع الزام دانش‌آموزان به پوشش مناسب در کلاس‌های مجازی گفت: «در زمینه پوشش دانش‌آموزان در کلاس مجازی ابهام و سو تفاهمی به وجود آمده است. تاکید ما این است که در فضای مجازی هم کلاس رسمی داریم و تمام قواعد کلاس رسمی مانند ساعت آموزش و حضور و غیاب باید رعایت شود.»

وی با اشاره به اینکه در فضای مجازی، چون ارتباط دانش‌آموز و معلم تصویری است و معلم دانش‌آموز را می‌بیند برای حفظ ارتباط رسمی، اعلام کرده‌ایم که دانش‌آموز پوشش مناسبی داشته باشد گفت: «تاکید داریم روابط رسمی کلاس حفظ شود و اگر چنانچه ارتباط تصویری برقرار است پوشش مناسبی وجود داشته باشد اما منظور این نبوده است که دانش‌آموزان لباس خاصی را تهیه کنند.»

عباسپور درباره اینکه آیا دانش‌آموز باید مانتو و روپوش مخصوص مدرسه داشته باشد، نیز ادامه داد: «خیر منظور ما این موضوع نبوده است. نماینده اولیا و مربیان با توجه به چارچوبی که در آئین نامه اجرایی مشخص شده است باید تاکید کند لباس‌‌ها منطبق با فرهنگ دینی و ملی باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار