قدردانی " از نسل ایثار" فرزندان شاهد شاغل در آموزش و پرورش شهرستان پردیس

پردیس (پانا)- از فرزندان شاهد شاغل در آموزش و پرورش شهرستان پردیس با همکاری بنیاد شهید در فرمانداری شهرستان با اهدای لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی " از نسل ایثار"  فرزندان شاهد شاغل در آموزش و پرورش شهرستان پردیس

این جلسه با حضور رضایی فرماندار، معاون سیاسی فرمانداری و روسای ادارات، شهرداران، مدیر آموزش و پرورش، رئیس بنیاد شهید و تعدادی از جانبازان و آزادگان و فرهنگیان فرزندان معزز شاهد برقرار شد.

رضایی فرماندار شهرستان از زحمات و حضور ایثارگران و جانبازان فرهنگی و فرزندان شاهد در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و تعلیم و تعلم در سنگر علم و ایمان تشکر کرد و با اشاره به اینکه شهدا به همه جامعه تعلق دارند و مایه افتخار و مباهات ملت شریف ایران هستند، گفت: شهدا در مقام شفاعت هستند و اولین کسانی را که شفاعت می‌کنند خانواده آنهاست و خانواده شهدا باید قدردان جایگاه خود باشند. عملکرد خانواده شهدا نزد خداوند دارای مزد و پاداش است و از مواردی که در اسلام بسیار بر آن تاکید شده و از اهمیت زیادی برخوردار است، احترام و تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران است.

وی با بیان اینکه شهدا با خداوند معامله کرده اند، ادامه داد: خانواده شهدا نیز بی شک همان راه پدران، همسران و فرزندان خود را ادامه خواهند داد و برای جامعه الگو و الهام بخش خواهند بود.

رضایی خاطر نشان کرد: همگام با آموزش‌و پرورش دیگر ارگان ها نیز قدم‌های لازم را در خصوص رفع مشکلات ایثارگران و خانواده معزز شاهد فرهنگی خواهد برداشت.

دولتخواه رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پردیس ضمن تشکر از حضور فرزندان عزیز شاهد در جلسه ، به ارزش و جایگاه شهدا نزد خداوند اشاره کرد و گفت: شهدا کسانی بودند که به حس برتری جویی انسان که یک حس قوی و متعالی است دست یافتند و جاودانه شدند.

وی آرامش و آسایس کنونی در کشور را حاصل رشادت ها و دلاور مردیهای شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: شهدا با انتخاب راه خود زیباترین جلوه ایثار و مقاومت را به تصویر کشیدند.

حسنوند مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس از اینکه فرزندان گرامی شاهد می توانند نقش پدران گرانقدر خود را در جامعه ایفا کنند و با اشاره به تقدس مقام شهید گفت: خرسندیم که فرهنگ شهادت و ایثار در کشور روز به روز هویداتر می‌شود و شاهد هستیم که فرزندان شهدای گرانقدر برای دفاع از انقلاب اسلامی در مقابل هر ناملایمتی و اجحاف در حق این نظام، ایستادگی می‌کنند.

وی تصریح‌کرد: فرزندان شاهد و ایثارگر بازوان تنومند نظام در کنار مقام معظم رهبری هستند و ایستاده‌اند تا این انقلاب را به سرمنزل خود که انقلاب مهدی موعود است، برسانند.

مدیر آموزش و پرورش نقش معلمان را در تربیت فرزندان انقلابی مهم عنوان کرد و گفت: معلمان باید درکنارتعلیم و تربیت، جوانان را هرچه بیشتر با راه شهدا و دشمن ستیزی آشنا کنند. ایشان با اهداء لوح تقدیر و هدیه از تلاش و جدیت فرهنگیان فرزند شاهد و ایثارگر در راه تحقق اهداف و برنامه های آموزش و پرورش قدردانی کردند و اظهار امیدواری کرد که ان‌شاءالله با همکاری متقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر ارگان ها بتوانند قدم‌های مثبتی جهت رفع موانع و مشکلات عزیزان شاهد فرهنگی بردارند.

در این مراسم فرزندان شاهد فرهنگی، جانبازان و ایثارگران ضمن تشکر از آموزش و پرورش شهرستان پردیس برای برگزاری این مراسم جهت تقدیر " از نسل ایثار " ، خدمت در عرصه تعلیم و تربیت را توفیقی الهی دانستند و از خداوند متعال توفیق تحقق و اعتلای اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را خواستار شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار