بازدید مغیثی مشاور مدیر کل

بازدید مشاور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از شهرستان پردیس

پردیس(پانا)- مغیثی مشاور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از روند برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم حوزه های نهایی پردیس بازدید بعمل آورد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مشاور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از شهرستان پردیس

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهرستان پردیس مغیثی مشاور اداره کل شهرستان های استان تهران از حوزه های نهایی بازدید و اظهار کرد: آنچه امروز شاهد بودم رعایت کامل مقررات در حوزه های اجرای امتحانات بود و عملکرد مدیران حوزه های نهایی و عوامل دست اندرکار شایسته تقدیر است.

مغیثی بر چگونگی فرآیند ثبت نام تاکید کرد و افزود: رعایت فاصله گذاری، استفاده از ماسک و دستکش، اساس رعایت پروتکل های بهداشتی است و مراجعینی که از ماسک استفاده نکنند بنا به دستور رئیس جمهور و استاندار محترم ، از دریافت خدمات حضوری مدارس محروم خواهند بود.

حسنوند مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس در این جلسه با اشاره به روند ثبت نام در مدارس دولتی به منظور تکریم ارباب رجوع گفت: ستاد ثبت نام بر سرعت، دقت و پاسخگویی مناسب و رعایت دقیق شیوه نامه ثبت نام تاکید دارد.

او در ادامه تصریح کرد: تنها هزینه سفارش کتاب درسی و بیمه دانش آموزان، هنگام ثبت نام دریافت می شود و دریافت هرگونه وجه اضافه بر این موارد ممنوع و قابل رسیدگی است.

حسنوند بیان کرد: هیچگونه پیش شرطی به غیر از رعایت محدوده جغرافیایی محل سکونت هنگام ثبت نام وجود ندارد و گذاشتن شروطی چون تست هوش، مصاحبه و یا آزمون و یا شرط معدل برای دانش آموزان پایه های بالاتر از طرف مدارس ممنوع و غیر قانونی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار