حضور مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه الغدیر در اداره آموزش و پرورش ابرکوه

ابرکوه، (پانا) - مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه الغدیر استان یزد در دیدار با رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه ، برنامه های این سازمان در راستای اجرای سند تحول بنیادین را تشریح نمود.

کد مطلب: ۱۰۹۹۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه الغدیر در اداره آموزش و پرورش ابرکوه

حجت الله دهقانپور از همکاری و پشتیبانی بسیار خوب اداره ابرکوه از کانون بسیج فرهنگیان تشکر نمود و اجرای مناسب برنامه های کانون را ناشی از این همکاری و دید مثبت مجموعه آموزش و پرورش شهرستان دانست.

محمد علی کریمی مدیر آموزش وپرورش ابرکوه نیز با برشمردن شرایط خاص تعلیم و تربیت مخصوصا در شرایط بحرانی کرونا؛ وحدت کلمه برای پیشرفت شهرستان و خدمت به مردم را نیاز اساسی این روزها دانست و خاطر نشان کرد که برای رفع محرومیت چاره ای جز کنار گذاشتن اختلاف سلایق سیاسی نیست و گروه اندیشه ورز محل و پتانسیل مناسبی برای اخذ تصمیمات مطلوب است.

در ادامه محمدهادی زارع زاده،‌ مدیر کانون بسیج فرهنگیان ابرکوه به برخی از جلوه های حضور فرهنگیان در ایام کرونا اشاره نمود و اهدای کمک های نقدی و شرکت چند صد نفری از فرهنگیان گرامی در خط مقدم مبارزه با کرونا را به عنوان نمونه هایی از این حضور برشمرد.

سازماندهی مجدد اعضای بسیج فرهنگیان در قالب «سند انتظار» از برنامه هایی است که امیداست در دو هفته آینده برای بسیجیان فعال مورد اجرا قرار گیرد. در این طرح تمام اعضای فعال باید بامراجعه به دفتر کانون واقع در طبقه دوم اداره آموزش و پرورش نسبت به تکمیل فرم «لبیک» و تحویل یک قطعه عکس جهت صدور کارت اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار