راهیابی 74 دانش آموز گیلانی به مسابقات کشوری قرآنی

رشت (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در مرحله استانی مسابقات قرآنی که با حضور 2 هزار دانش آموز دختر و پسر برگزار شد، 74 نفر با کسب رتبه های برتر به مسابقات کشوری راه یافتند.

کد مطلب: ۱۰۹۹۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی 74 دانش آموز گیلانی به مسابقات کشوری قرآنی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جمیل عباسی غریب با اعلام این خبر گفت: در مرحله آموزشگاهی سی و هشتمین دوره مسابقات آوایی و پژوهشی، 170 هزار نفر رشته شرکت کردند که در این رقابت ها نفرات برتر به مرحله شهرستانی راه یافتند. وی افزود: در این بخش که با حضور 60 هزار نفر رشته به علت شیوع کرونا به صورت غیر حضوری و به شیوه برخط و ارسال آثار برگزار شد، 2 هزار دانش آموز در دو بخش آوایی شامل: قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، مداحی حفظ ویژه و حفظ عمومی در مقطع اول و دوم متوسطه و همچنین بخش پژوهشی شامل:انشاینماز، احکام صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و تفسیر قرآن ویژه متوسطه دوم برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان با تقدیر از همه برگزار کنندگان این مسابقات در سطوح مختلف خاطرنشان کرد: در مسابقات استانی 74 دانش آموز دختر و پسر توانستند رتبه های برتر رشته های قرآنی را کسب کنند و به مرحله کشوری راه یابند.

عباسی غریب افزود: مرحله کشوری مسابقات قرآنی از اول تا پایان مرداد به میزبانی استانهای تهران و خراسان رضوی به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

استان گیلان حدود 400 هزار دانش آموز دارد.

اعلام نتایج مسابقات قرآنی دانش آموزان پسر:

https://medu.ir/portal/fileLoader.php?code=c2d37f08cf5e7c1ace86911595306082

اعلام نتایج مسابقات قرآنی دانش آموزان دختر:

https://medu.ir/portal/fileLoader.php?code=3fb81d395cc579cf1171861595306237

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار