معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

فعالیت مدرسه تابستانی تلویزیونی ایران از طریق شبکه آموزش

سنندج(پانا)- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان، از آغاز فعالیت مدرسه تابستانی تلویزیونی ایران از طریق شبکه آموزش خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت مدرسه تابستانی تلویزیونی ایران از طریق شبکه آموزش

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، صدیقه عبداللهی با اعلام این خبر گفت: فعالیت مدرسه تابستانی تلویزیونی ایران که از اوائل تیرماه 99 آغاز شده است؛ برنامه‌های آموزشی متنوعی از طریق شبکه آموزش تلویزیون برای دانش‌آموزان، معلمان، مدیران، اولیا و مربیان پیش دبستانی ارائه می دهد.

عبداللهی ادامه داد: آموزش ها برای دانش آموزان پایه اول بیشتر با هدف مهارت زبان آموزی و تقویت و بازآموزی حروف الفبا است و در سایر پایه ها آموزش مهارت های فردی و بین فردی و آموزش آداب و مهارت های اجتماعی ارائه می شود تا دانش آموزان در شرایط قرنطینه خانگی اوقات فراغت خود را از طریق آموزش های تلویزیونی سپری کنند و هر هفته ده مهارت در قالب قصه، بازی و نمایش ارائه می شود.

به گفته این مقام مسئول در برنامه های مدرسه تابستانی به نقش فعال خانواده ها در جریان تربیت و یادگیری نیز توجه ویژه شده و آموزش های مهارت فرزندپروری و ایفای نقش صحیح اولیا در جریان یادگیری در روزهای پنج شنبه و جمعه ارائه می شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان خاطرنشان کرد: همچنین برای توانمندسازی مربیان پیش دبستانی، معلمان و مدیران مدارس نیز برنامه هایی تدارک دیده و ارائه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار