طرح توسعه هتل زاگرس بروجرد اجرا می‌شود

بروجرد (پانا)- معاون سرمایه گذاری وزیر میراث فرهنگی و مدیرعامل کانون جهانگردی گفت اجرای طرح توسعه هتل زاگرس بروجرد تا یک ماه آینده آماده و تاکنون بیش از یک میلیارد تومان برای اصلاح ساختار داخلی هتل هزینه شده است.

کد مطلب: ۱۰۹۸۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح توسعه هتل زاگرس بروجرد اجرا می‌شود

حسین اربابی روز جمعه در سفر به بروجرد و در نشست با مدیران میراث فرهنگی و شورا و شهرداری بروجرد که در محل هتل زاگرس برگزار شد، افزود: بروجرد شهر زیبایی است که طبیعت مثال زدنی دارد، بروجرد پر از جاذبه های خوب گردشکری است.

وی عنوان کرد: اولویت اول کار در بروجرد اجرای طرح توسعه هتل زاگرس است و تاکنون بیش از یک میلیارد تومان برای تغییر دکوراسیون داخلی هتل و اتاق ها هزینه شده است.

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی و مدیرعامل کانون جهانگردی ایران بیان کرد: آمادگی سرمایه گذاری در تپه شهدا (چغا) را داریم تا بتوانیم شاهد رونق گردشگری در این منطقه باشیم.

اربابی افزود: امروزه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری بسیار باصرفه است و با یک دهم اشتغال در حوزه نفت و پتروشیمی می تواند در حوزه گردشگری اشتغال ایجاد کرد.

وی بیان کرد: آمادگی کامل داریم تا با ایجاد طرح توسعه در هتل زاگرس، ثپه شهدا (چغا) را احیا کنیم و چندین مورد سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار در این تپه زیبا ایجاد کنیم، در این خصوص آمادگی همکاری با شهرداری بروجرد داریم تا تپه شهدا (چغا) به قطب گردشگری تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه کرونا ضربه اقتصادی را به بدنه همه کشورهای جهان وارد کرده است، گفت: در کشور ما نیز کرونا گردشگری را تحت تاثیر قرار داده است، اما نمی تواند ما را از کار بیاندازد با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت بسیاری از حوزه‌ها ادامه یابد و باید گردشگری را احیا کرد، برنامه ریزی هایی برای پسا کرونا با در نظر گرفتن سلامت مردم و گردشگران در اولویت قرار دارد.

وی تصریح کرد: روح و روان مردم با گردشگری جلا پیدا می کند و باید برای نشاط جامعه حوزه گردشگری را برای سلامت روح و روان مردم احیا کنیم.

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی و مدیرعامل کانون جهانگردی ایران گفت: باید به بخش سلامت روح و روان مردم نیز توجه شود و گردشگری یکی از موثرترین راهکارها برای تقویت روحیه مردم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار