نگاهی به اولین بازی از هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس

مقدمات آتش‌بازی برای فرانک لمپارد فراهم شد

تهران (پانا) - در اولین دیدار از هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، چلسی باید برای تبیت جایگاه سوم به مصاف تیم ته جدولی و سقوط کرده نوریچ سیتی برود.

کد مطلب: ۱۰۹۷۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
مقدمات آتش‌بازی برای فرانک لمپارد فراهم شد

هفته سی و ششم لیگ برتر انگیس دقایق پایانی امشب با برگزاری یک بازی در ورزشگاه استمفورد بردج شهر لندن آغاز خواهد شد.

در اولین بازی این هفته، چلسی در دیداری که به نظر می‌رسد برای آنها راحت باشد برای تثبت جایگاه سومی روبروی تیمی قرار خواهد گرفت که سقوطش به چمپیونزشیپ قطعی شده و بدترین آمارهای این فصل لیگ برتر جزیره را به خود اختصاص داده است.

چلسی - نوریچ سیتی / ساعت 23:45 ورزشگاه استمفورد بردج شهر لندن

فرانک لمپارد (انگلیس) - دنیل فاکه (آلمان)

بازی رفت » نوریچ سیتی 2 - چلسی 3

درباره دیدارهای روبرو » 1- از آخرین برد نوریچ مقابل چلسی تقریبا 25 سال و 7 ماه گذشته است. 2- هر چند در دیدارهای روبرو 3 بار با تساوی بدون گل زمین را ترک کرده‌اند، اما تنها تساوی بدون گل آنها که در چارچوب مسابقات لیگ برتر بوده مربوط به 30 سال و 4 ماه قبل بوده که در لندن دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

آخرین وضعیت و آمار چلسی » 1- با کسب 3 امتیاز این بازی علاوه بر اینکه حضور در رده سوم را تثبیت خواهند کرد، سهمیه لیگ اروپا برای این تیم قطعی می‌شود 2- در حالی وارد زمین خواهند شد که هفته قبل شکست دور از انتظاتر 3 بر صفر مقابل شفیلد یونایتد را پذیرفتند ولی امروز امیدوار هستند که روند بردهای خانگی را ادامه دهند. چلسی در 4 دیدار آخر خانگی‌اش با برد زمین را ترک کرده است

آخرین وضعیت و آمار نوریچ سیتی » 1- سقوط آنها به چمپیونزشیپ قطعی شده و در هفته‌های آخر دیدارهایی تشریفاتی را پیش‌رو خواهند داشت 2- در حالی به لندن سفر کرده‌اند که 8 بازی آخر رسمی‌شان با شکست تمام شده است 3- کمترین تعداد برد در این فصل لیگ برتر برای نوریچ سیتی است که تنها 5 با برنده از زمین خارج شده است 4- با 24 شکست بیشترین تعداد باخت در لیگ برتر را به خود اختصاص داده‌اند 5- بدترین خط دفاع و خط حمله این فصل لیگ برتر را به خود اختصاص داده‌اند. 6- در دیدارهای خارج از خانه بدترین عملکرد را در بین تیم‌های لیگ برتری دارند که از 17 بازی تنها یک برد و 3 تساوی بدست آورده‌اند و در 13 بازی با شکست از زمین خارج شدند. 7- اگر امروز با برد زمین را ترک کنند، به نودمین برد خود در تاریخ لیگ برتر دست خواهند یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار