فکور: انتخابات فرصتی برای تبلور قابلیت ها و پذیرش مسوولیت های اجتماعی است

تهران (پانا) - آزیتا فکور، مدیر سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه چهار از حضور پر شور و نشاط و فعال دانش آموزان منطقه چهار در دهمین دوره انتخابات مجازی مجلس و شورای دانش آموزی شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
فکور: انتخابات فرصتی برای تبلور قابلیت ها و پذیرش مسوولیت های اجتماعی است

دهمین دوره انتخابات مجازی مجلس و شورای دانش آموزی روز یکشنبه 22 تیرماه 99 با حضور نمایندگان دانش آموزان منطقه چهار در جمع نمایندگان شهر تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری پانا آزیتا فکور، مدیر سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه چهار که پیش از این رویداد، توجیه و هدایت دانش آموزان را برای حضور در اولین تجربه انتخابات مجازی دانش آموزی بر عهده داشت گفت: انتخابات فرصتی برای تبلور قابلیت ها و پذیرش مسوولیت های اجتماعی است که دانش آموزان را با تقویت حس اعتماد به نفس و خودباوری، برای ورود موثر و گام نهادن در عرصه های مهم و حیاتی آینده کشور آماده می سازد.
فکور افزود: در این فرآیند مهم اجتماعی پنج دانش آموز دختر، خانم ها: پرتو روشنی، نرگس شاپوری، آتنا آذر نیا، نگار سادات موسوی و حدیث قلعه ای و پنج دانش آموز پسر، آقایان: علی افضلی، محمد علی بقاع، سینا صابر، عرفان آقاصی و عرفان قاسمی نمایندگان منتخب از جمعیت 136 هزار نفری دانش اموزان منطقه چهار بودند.

مدیر سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه چهار در گفتگو با پانا گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور و شیوع ویروس خطرناک و واگیردار کووید 19 و بیماری کرونا و ایجاد محدودیت ها و لحاظ پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در انجام فعالیت های اجتماعی به ناچار برنامه های آموزشی و پرورشی در فضای مجازی قوت گرفت و به تبع آن با تدبیر مسوولان، دهمین دوره انتخابات مجلس و شورای دانش آموزی به صورت مجازی برگزار شد.

فکور ادامه داد: دانش آموزان منطقه چهار مجموعه توانمندی ها و تبلیغات خود را برای اعلام نمایندگی در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند که نهایتا 6 دانش آموز دختر و پسر احراز صلاحیت شدند و امروز با سایر نمایندگان مناطق 19 گانه شهر تهران در این کارزار مجازی انتخاباتی رقابت کردند.

وی تکمیل کرد: امیدواریم به پشتوانه شعار همفکری، همدلی و همکاری و تجلی آن در دهمین دوره مجلس و شورای دانش آموزی شاهد اتفاق های مبارکی برای جامعه دانش آموزن شهر تهران باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار