معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان خبرداد:

آزمون آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی در روز جمعه ۲۰ تیرماه برگزار می‌شود

سنندج(پانا)- معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد آزمون استخدامی مشمولین تبصره ۱۰ ماده ۱۷ آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سواد آموزی در روز جمعه ۲۰ تیرماه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۹۶۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
آزمون آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی در روز جمعه ۲۰ تیرماه برگزار می‌شود

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌و پرورش کردستان، رمضان یوسفی با اعلام این خبر گفت: با توجه به مجوز صادره از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، زمان برگزاری آزمون استخدامی داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی صبح روز جمعه20 تیرماه سال 1399 با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز سه شنبه 17 تیر ماه کارت ورود به جلسه بر روی سایت جهاد دانشگاهی قابل دریافت است، گفت: داوطلبان درصورت اشکال اطلاعات فردی، در اسرع وقت به حوزه های رفع اشکال مراجعه کنند.

این مقام مسئول بر رعایت کلیه مسائل بهداشتی مانند زدن ماسک الزامی تاکید کرد و با بیان اینکه رعایت کلیه دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد کرونا وزارت بهداشت مورد تاکید است؛ یادآورشد: محل آزمون داوطلبین شهرستانهای مریوان و سروآباد دبیرستان امیرکبیر مریوان، بانه، دانشگاه پیام نور بانه، سقز دانشگاه پیام نور، کامیاران، دهگلان و سنندج در دو حوزه مدرسه شاهد شهید خدامراد پور و هنرستان خوارزمی، بیجار، دیواندره و قروه در دانشگاه پیام نور بیجار برگزار می شود.

وی با اشاره به روند استخدام آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی اظهار کرد: مشمولان در این آزمون پس از شرکت و قبولی در آزمون داخلی که توسط وزارت آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود و با توجه به نیاز آموزش‌وپرورش، رشته تحصیلی، جنسیت و سنوات خدمت و ظرفیت استخدام اعلامی توسط سازمان اداری و استخدامی کشور باید حداقل دوره یک‌ساله آموزشی را در دانشگاه فرهنگیان طی ‌کنند و پس از قبولی در آزمون پایان دوره تا پایان برنامه ششم توسعه به استخدام آموزش‌و پرورش درمی‌آیند.

معاون سوادآموزی استان با بیان آمار شرکت‌کنندگان در این آزمون گفت: تعداد ثبت‌نام ‌شدگان در این آزمون 623 نفر است که در صورت کسب نمره حدنصاب 50 درصد جهت دوره یکساله به دانشگاه فرهنگیان معرفی می‌شوند.

وی به گذراندن آموزش‌های مهارتی قبول ‌شدگان در دانشگاه فرهنگیان اشاره و اظهار کرد: پذیرفته ‌شدگان این آزمون به دانشگاه فرهنگیان معرفی می‌شوند و آموزش‌های مهارتی را می‌گذرانند و سپس جذب آموزش‌وپرورش می‌شوند.

یوسفی در پایان ضمن آرزوی موفقیت آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی در آزمون گفت: امیدواریم همه آموزش ‌دهنده‌های مشمول،۵۰ درصد امتیاز را کسب کنند و انشا الله وارد چرخه استخدام شوند.

لازم به ذکر است چنانچه مشخصات افراد درکارت ورود دارای نواقصی بود داوطلبین می توانند به شرح ذیل به باجه هایی که به همین منظور در سطح استان در نظر گرفته شده است مراجعه کرده و نسبت به رفع ایراد اقدام کنند.

باجه های رفع نقص استان کردستان نیز، بدین شرح است.

سنندج سه راه جهاد سایت اداری ساختمان جهاد دانشگاهی استان کردستان 33287516

بیجار ، شهرک آفتاب، خیابان دانشگاه، جنب دانشگاه پیام نور، ساختمان جهاد دانشگاهی بیجار38237464، 38237465

مریوان . خیابان کشاورزی روبروی سه راه فرمانداری، جهاد دانشگاهی۰۸۷۳۴۶۰۳۷۰۶

بانه، چهارراه اوقاف، جنب مرکز بزرگ اسلامی، جهاد دانشگاهی تلفن: ۳۴۲۵۷۸۳۷

سقز، میدان قدس، خیابان فردوسی، جهاد دانشگاهی تلفن: ۳۶۲۱۹۱۲۴-۰۸۷

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار