«انبار شماره ۱۳» در رادیو اقتصاد و رادیو نمایش افتتاح شد

تهران (پانا) - مجموعه نمایشی پنج قسمتی «انبار شماره ۱۳» به سفارش رادیو اقتصاد در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شد که همزمان از رادیو اقتصاد و نمایش پخش می شود.

کد مطلب: ۱۰۹۶۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
«انبار شماره ۱۳» در رادیو اقتصاد و رادیو نمایش افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو،زهرا عبدالله زاده تهیه کننده این مجموعه رادیویی گفت: آنچه در نمایش طنز اهمیت دارد و به فضای طنز بسیار کمک می کند موسیقی مناسب با حال و هوای طنز و ریتم اجرای بازیگران است چون بیشتر دیالوگها کوتاه است و اگر بین دیالوگها فاصله زیاد باشد، ریتم نمایش می افتد لذا اگر جاهایی فاصله از اندازه لازم بیشتر باشد می توان با ادیت به ریتم مناسب نمایش طنز رسید.

داستان مجموعه نمایشی «انبار شماره ۱۳» درباره زوجی به نام هومن و تینا است که به خانه جدیدی نقل مکان کرده‌اند، به دلیل نوع کار هومن و در خانه ماندن او، مورد سوءظن مهتاج پیرزن همسایه قرار گرفتند و همین ماجراهای طنزی را به دنبال می آورد.

یاسمن شکرگزار نویسندگی و رضا عمرانی کارگردانی این مجموعه نمایشی را به عهده دارد و مهین نثری، شمسی صادقی ،مهرداد مهماندوست ،شیوا رفیعیان، بهادر ابراهیمی و مسعود زنوزی بازیگران آن هستند.

مجموعه نمایشی «انبار شماره ۱۳» از ۲۱ تا ۲۵ تیر ماه ، ساعت 2 بامداد از رادیو اقتصاد پخش می شود و همزمان در رادیو نمایش ساعت ۱۰:۴۵به روی آنتن می رود که تکرار آن ساعت ۲۳:15 است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار