مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان: اتمام پروژه خط انتقال آب به روستاهای هیرمند

زاهدان (پانا) - به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، پروژه خط آبرسانی به روستاهای هیرمند، به مراحل پایانی خود نزدیک شده است.

کد مطلب: ۱۰۹۵۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان: اتمام پروژه خط انتقال آب به روستاهای هیرمند

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان؛ علیرضا قاسمی اظهار کرد: مراحل اجرای پروژه خط آبرسانی به روستاهای هیرمند به طول ۳۸ کیلومتر و به قطر ۷۰۰ میلی متر به پایان رسیده و در حال حاضر مراحل تست نهایی، ضدعفونی و شست و شوی خط در دست اقدام است که پیش بینی می شود ظرف چند روز آینده پس از تائید واحد کنترل کیفی وارد مدار بهره برداری شود.

او ادامه داد: تعدادی از روستاهای شهرستان هیرمند که دارای شبکه توزیع هستند، در فصل گرم سال به دلیل افزایش مصرف دچار افت فشار و گاه قطع جریان آب می شوند که این موضوع در کنار ۲۰ درصد افزایش مصرف ناشی از کرونا مزید بر علت شده است، بنابراین به منظور حل مشکل اهالی محترم خط انتقال جدید از تصفیه خانه آب زهک اجرا شده و در مرحله پایانی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ضمن عذرخواهی از مردم منطقه بابت مشکلات بوجود آمده ابراز امیدواری کرد که با توجه به یکپارچه سازی صورت گرفته در شرکتهای آبفا، سرعت کار افزارش قابل توجهی یافته و تا زمان بهره برداری از خط جدید در روزهای آتی، به این روستاها آبرسانی سیار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار