مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی:

آموزش و پرورش آذربایجان شرقی رتبه اول عملکرد اوقات فراغت را بین دستگاههای استان در سال 98 کسب کرد

تبریز(پانا) - مراسم آغاز به‌کار فعالیت های تابستانی (اوقات فراغت ) از طریق ویدئو کنفرانس با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیران و معاونین پرورشی و فرهنگی استانهای سراسر کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش آذربایجان شرقی رتبه اول عملکرد اوقات فراغت را بین دستگاههای استان در سال 98 کسب کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی عصر امروز در مراسم آغاز به‌کار فعالیتهای تابستانی (اوقات فراغت) از کسب رتبه اول آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در عملکرد اوقات فراغت بین دستگاههای استان در سال 98 خبر داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین ادامه داد: برنامه های اوقات فراغت استان با استفاده حداکثری از ظرفیت شبکه شاد با محوریت خانواده ها پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه در اجرا و بهبود کیفیت اوقات فراغت از تمامی ظرفیت های درون و برون سازمانی استفاده خواهد شد افزود: سال گذشته 220 هزار دانش آموز در رشته های مختلف فعالیت های تابستانی با حضور حدود 21 هزار نفر از عوامل اجرایی و آموزشی و پرورشی فعالیت داشتند.

این مقام مسئول در دستگاه تعلیم و تربیت استان یاد آور شد: سال گذشته بیش از 2200 پایگاه تابستانی فعال داشتیم، اما امسال به جهت شرایط خاص تاکنون 1500 پایگاه در این حوزه فعالیت خود را آغاز کرده اند.

جعفر پاشایی در بخش دیگری از گزارش خود خاطرنشان کرد: در فعالیتهای تابستانی، آذربایجان شرقی امسال با دو طرح ابتکاری استاد، شاگردی برای دانش آموزان روستایی و طرح کاف (کار، اوقات فراغت ) برای دانش آموزان شهری که تقریبا چیزی شبیه طرح کاد گذشته است پیگیری خواهد کرد.

وی همچنین با اعلام اینکه در طرح اوقات فراغت براساس ارزیابی های به‌عمل آمده سال گذشته آموزش و پرورش آذربایجان شرقی رتبه اول را بین دستگاههای استان کسب کرد اظهار کرد: همچنین مجموعه آموزش و پرورش استان در تعداد جذب سامانه همگام رتبه اول را در کشور بدست آورد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در پایان با بیان اینکه تمامی تمرکز مجموعه به ارتقاء حداکثری کیفیت بحث اوقات فراغت خواهد بود گفت: در تولید محتوای الکترونیکی برای اوقات فراغت دانش آموزان، آموزش و پرورش آذربایجان شرقی رتبه اول را داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار