رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش زنجان خبر داد:

ثبت نام مدارس شاهد متوسطه اول استان تا 14 تیرو متوسطه دوم تا 21 تیر از طریق سامانه سجا

زنجان (پانا) - ثبت نام مدارس شاهد متوسطه اول استان که از اول تیرماه شروع شده است تا 14 تیرماه ادامه دارد و همچنین ثبت نام ورودی پایه های دهم مدارس شاهد استان نیز از 5 تیر ماه آغاز و تا پایان روز 21 تیرماه از طریق سامانه سجا ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۰۹۴۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام مدارس شاهد متوسطه اول استان تا 14 تیرو متوسطه دوم تا 21 تیر از طریق سامانه سجا

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسین میرزایی رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان گفت: ثبت نام مدارس شاهد متوسطه اول استان که از اول تیرماه شروع شده است تا 14 تیرماه ادامه دارد و همچنین ثبت نام ورودی پایه های دهم مدارس شاهد استان نیز از 5 تیر ماه آغاز و تا پایان روز 21 تیرماه از طریق سامانه سجا ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید براین مطلب که پیش ثبت نام دانش آموزان متقاضی تحصیلی در مدارس شاهد فقط از طریق سامانه سجا به آدرس saja.medu.ir انجام می گیرد ظرفیت پذیرش واسامی مدارس شاهد را به شرح جدول ذیل اعلام کرد:

برای نهایی شدن ثبت نام دریافت کدرهگیری لازم است

رئیس اداره امور شاهد وایثارگران استان با تاکید بر لزوم نهایی کردن ثبت نام توسط خانواده‌ها، گفت: برای تکمیل شدن فرایند ثبت نام، دریافت کدرهگیری پس از اتمام مراحل ثبت‌نام لازم است و خانواده‌ها باید توجه کنند که در صورت عدم دریافت کدرهگیری از طریق گزینه "دریافت کدرهگیری" در انتهای صفحه، ثبت نام آنها نهایی نخواهد شد.

وی افزود: پس از انجام مراحل بالا خانواده‌ها می‌توانند برای اطمینان خاطر از انجام صحیح فرایند ثبت نام به سامانه سجا مراجعه و مشخصات دانش‌آموز را وارد کنند اگر ثبت‌نام فرزندشان در مدارس شاهد نهایی شده باشد، برای آنها نمایش داده می‌شود در غیر این صورت مجدد مراحل ثبت‌نام را طی کرده و حتماً کد رهگیری دریافت کنند.

ثبت نام قطعی مدارس شاهد پس از بررسی پیش ثبت نام و ارائه مدارک صورت می‌گیرد

وی درباره ثبت نام قطعی در مدارس شاهد گفت: بعد از پایان ثبت نام، از تاریخ 17 تا 27 تیرماه در پایه هفتم و از تاریخ 24 تیر تا 31 تیرماه مدارک دانش آموز توسط ستاد ثبت نام مدرسه واستان بررسی شده و در سامانه سجا تایید می‌شود و سپس برحسب ظرفیت مدرسه که از طریق استان یا منطقه تعیین شده است. از افرادی که امتیاز لازم را کسب کرده‌اند دعوت می‌شود و افرادی که مدارکشان کامل بود ثبت نام قطعی می‌شوند.

میرزایی ادامه داد: افرادی که مدارکشان مورد تایید ستاد ثبت نام مدرسه بوده است ، در پایه هفتم از28 تیرماه تا 3 مردادماه و در پایه دهم از اول تا 15 مردادماه، فرصت مراجعه و قطعی کردن ثبت نام در مدرسه را دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار