مدرسه تعمیر و تجهیز شده مرحوم احمد لطفی در روستای قشلاق دوم به بهره برداری رسید

نهضت مدرسه سازی، ساخت، تعمیر و تجهیز13 مدرسه در قرچک

قرچک(پانا) - با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک مدرسه خیری تعمییر و تجهیز شده مرحوم احمد لطفی، مدرسه ای با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال تعمیر و تجهیز شد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
نهضت مدرسه سازی، ساخت، تعمیر و تجهیز13 مدرسه در قرچک

مدرسه روستایی معرفت که از نطر امکانات آموزشی و بهداشتی وضعیت مناسبی نداشت به همت و یاری خیر نیک اندیش خانم رفائیان تعمییر و تجهیز شد و به چرخه آموزشی در بخش مرکزی و در روستای قشلاق دوم اضافه شد.

این مدرسه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال تجهیز شد و با حضور مدیر آموزش و پرورش ، اعضای شورای معاونین، نماینده خیر نیک اندیش خانم افقی و مدیران مدارس روستایی به بهره برداری رسید.

غلامرضا بختیاری در مراسم افتتاح اولین مدرسه تعمیر و تجهیز شده سال تحصیلی پیش رو توسط خانم رفائیان اظهار کرد: انسان سه کار مهم را می تواند در طول زندگی انجام دهد که بعد از حیات هم جاری و باقی باشد.

بختیاری گفت: این سه کار مهم داشتن فرزند صالح، کاشتن درخت و نهال که مردم از میوه و سایه آن بهره مند می شوند و ایجاد عمل ماندگار تعامل در مدرسه سازی انسانها است.

او افزود: شهرستان قرچک یک شهرستانی نو پا است و نیاز به حضور خیرین مدرسه ساز دارد، حضور خیرین در منطقه باعث شکوفایی در عرصه مدرسه سازی می شود.

او تصریح کرد: حضور خیرین نیک اندیش در شهرستان قرچک باعث می شود تا مدارس بیشتری احداث شود و سر ریز جمعیتی تهران به شهرستان قرچک که باعث افزیش تراکم جمعیت دانش آموزی در شهرستان می شود را کاهش دهد که این مهم نیاز به حضور خیرین و کادر مدرسه ساز دارد.

بختیاری بیان کرد: هر زمانی که مردم وارد عرصه می شوند و فکر می‌کنند کار درستی است شکوفایی به وجود می آید.

او تاکید کرد: خیرین نیک اندیش و بلند همت کشور به این نتیجه رسیداند که ساختن آینده و تمدن یک کشور در سایه تعلیم و تربیت دانش آموز است که خیرین در کشور به موضوع ورود کردند و کارنامه درخشانی در این خصوص دارند.

این مسوول اظهار کرد: با حضور خیرینی که در شهرستان وارد شده اند اتفاقاتی خوبی رقم خورده است، نهضت مدرسه سازی در سال تحصیلی پیش رو آغاز شده و در اولین مدرسه تعمیر و تجهیز شده توسط خیر نیک اندیش رفائیان هستیم و خبرهای خوش در خصوص تجهیز و توسعه مدارس را خواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد: وقتی دانش آموزان با تفکری بلند نظر کار می کنند و احساس خوشحالی از کارشان دارند در واقع یک تربیت خوب در مدارسی که این دانش آموزان در آن تحصیل کرده اند رخ داده که توسط خیرین ایجاد شده است.

بختیاری در ادامه گفت: امیدواریم وقتی یک مراسم رسانه ای می شود خیرین دیگری هم پا به عرصه میدان بگذارند و این کار خیر هر چه بیشتر گسترش پیدا کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در ادامه یادآور شد: در سال تحصیلی پیش رو ۳ مدرسه تازه ساز و بیش از ۱۰ مدرسه تعمیر و تجهیز شده برای سال تحصیلی ۱۳۹۹ و سال ۱۴۰۰ در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

وی در پایان گفت: شاداب سازی و تعمیر و تجهیز مدارس در آغاز سال تحصیلی روحیه دانش آموزان را به خاطر امکانات بیشتر تقویت می کند که این امر توسط خیرین در سال جاری محقق می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار