طبیعت بکر خائیز پتانسیل بزرگ گردشگری استان است

تنگستان(پانا)- معاون پرورشی آموزش و پرورش تنگستان گفت منطقه گردشگری خاییز با توجه به طبیعت بکری که دارد چنانچه در بحث ایجاد مکانهای تفریحی و فرهنگی مورد توجه قرار گیرد برای کل علاقمندان در کشور جذاب خواهد بود.

کد مطلب: ۱۰۹۳۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
طبیعت بکر خائیز  پتانسیل بزرگ گردشگری استان است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش تنگستان به نقل از کانون دلیران تنگستان، اسفندیار زنده بودی معاون پرورشی آموزش و پرورش تنگستان، در بازدید از اردوگاه فرهنگی تفریحی آموزش و پرورش در خائیز افزود: استان بوشهر خصوصا تنگستان نه تنها پیشینه تاریخی دارد بلکه از منابع نامحدودی در زمینه های توریسم بهره مند است که مغفول مانده است. ما در این مقوله به توجه مسئولین امر و در صورت امکان بخش خصوصی نیاز داریم تا بتوانیم گام هایی استوار برای پیشرفت برداریم.
وی یادآور شد: در نظر داریم با طراحی نقشه ای جامع و تفریحی از اردوگاه آموزش و پرورش و جذب اعتبار از طریق دستگاه های ذیربط، بستری زیبا و جذاب برای دانش آموزان فراهم کنیم تا در دراز مدت با توجه به شرایط اقتصادی موجود زمینه حضور این عزیزان و حتی دوستداران طبیعت از دیگر شهرستانهای استان را مهیا کنیم.
معاون آموزش و پرورش تنگستان همزمان با بازدید خود از اردوگاه، جهت نظارت بر بهداشت محیط و برنامه ریزی برای بهبود اوضاع و رفع نواقص در این زمینه گفت: امیدواریم با ایجاد مکان های فرهنگی تفریحی مناسب، فضایی دلنشین و فرحبخش بوجود آوریم تا طبیعت دوستان با رغبت بیشتری از چشمه های همیشه جوشان، باغات سرسبز و کوه های سربه فلک کشیده این خاک زرخیز دیدن کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار